Foto bij Eindelijk een Genin

de rest van de lessen sla ik even over omdat ik da in de war raak dus nu is iedereen geslaagt en komen de teams.

Neji P.O.V.:

Snel loop ik naar mijn plek omdat ik een beetje zenuwachtig ben met wie ik in het team kom. Eigenlijk hoop ik dat ik net als mijn zus in een sterk team kom waar ik het goed mee kan vinden. Als ik eindelijk op mijn plek zit zie ik dat Maelynn voor het bord zit op de tafel van Iruka-sensei( ze mogen dan misschien familie zijn maar ze zijn heel anders Maelynn is veel brutaller en zal daarom eerder in de probelem komen). 'Oké nu allemaal even jullie kopen dicht' gelijk valt het stil en is alleen de stem van Maelynn nog te horen. 'Ik weet niet waar Iruka-sensei is maar dat zoekt hij zelf maar uit ik zal wel beginnen met de teams' zegt ze als de deur open gaat en Iruka-sensei binnen stapt. 'Sorry dat ik zo laat ben en Maelynn ik zal de teams wel op lezen bedankt dat je even in viel voor mij' hoor ik hem zeggen.

Maelynn P.O.V.:
Ik knik als teken dat ik het begrepen heb en loop naar de deur waar ik door loop en langzaam aan naar de hokage ga voor de missie die ik moest doe als ik klaar was met voor Iruka-sensei in vallen ik weet toch al waar hij in komt hij komt bij Guy-sensei met Lee en Tenten. Ik klop op de deur van het hokage kantoor.'Binnen' roept de hokage. Als ik binnen kom zie ik dat ik niet de enige ben ook Kunerai, Kakashi, Asuma en Guy zijn er ook.'Horen jullie niet je team op te halen' vraag ik als ik denk aan de teams in deleling.'Ja maar door dat we te veel leerlingen hebben heb ik besloten dat jij en je team ook een team leiden' zegt de hokage kalm. Opeens gaat de deur open en daar staan Kaino en Ladri. 'Sorry dat we te laat zijn maar we hadden een klein misverstant die we eerst hebben uitgevochten' zegt Kaino nog na heigend.

Reageer (1)

  • Luckey

    lees gb maar
    snel verder XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen