een nieuw hoofdstuk

Diana Lily Simons

Ik zag Sky het huis verlaten en bedacht me dat ik ook maar met Sunny zou moeten lopen. Ik borg mijn dagboek op en maakte het riempje vast. Ik rende naar benenden en riep: Ik ga ook wandelen. Toen ik op het strand aankwam zag ik Sky met Seth praten. Ze passen echt zo goed bij elkaar. Sky zag me en zwaaide. Ik liep naar haar toe en maakte Sunny los die Luna achterna rende. Seth zag me ook en zei: He Diana hoe gaat het met je Sky zei dat je een beetje afwezig was zonet. Oh wel goed hoor ik was aan het denken, zei ik. Hoi hoorde ik achterme en ik keek om. Brady stond daar met alleen een broek aan. Ik moest mezelf tegen houden niet naar zijn sixpack te gaan kijken dus keek ik maar naar zijn ogen. Ik zag dat ze bezorgd en tegelijk zo liefdevol stonden. Een beetje zoals Seth naar Sky kijkt. Komen jullie Emily is net van plan om te gaan beginnen met de picknick dus als jullie opschieten is er nog wat te eten over, zei Brady. We liepen samen naar de groep jongeren. Sky leek hen te kennen maar ik niet. Nadat iedereen zich had voorgesteld en ik de helft van de namen alweer was vergeten gingen we eten. Emily had echt verrukkelijke muffins gemaakt. Brady kwam naast me zitten. Iets te dichtbij. Hij was diep ingesprek met Seth over iets wat ik niet kon volgen dus begon ik te praten met Kim. Kim vertelde me over de meiden waarmee ik omging en wat ik hoorde was niet echt positief. Ik smste mijn vader of hij aan school kon vragen of ik bij Sky in de klas kon komen. De jongens maakten zich klaar om te gaan klifduiken. Toen het begon te schemeren gingen Sky en ik met onze Hondjes naar huis. Het was een leuke middag. Sky vertelde me onderweg blozend dat Seth haar haar nummer had gevraagd en zij had die van hem gekregen. Ik keek haar grijnzend aan.

Reageer (1)

  • Sonyara

    Haha heerlijk om te mogen lezen..
    Super goed geschreven..
    Snel verder..
    En werd je al gek van de reactie berichtjes?
    Whahaha..

    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen