Foto bij I am saved from death

Vol met angst sprong Ailyn over eind en keek vermoeit en bang naar de vampier. ‘laat me gaan’ fluistert ze bang hij schud zijn hoofd en verluistert dat ik rustig aan moest gaan liggen. Heel voorzichtig duwde hij me terug in bed. Ik hoorde z’n ijzige stem en rilde even ‘water is fijn’ fluister ik knikkend naar hem. Ik zag hem weglopen mijn hoofd tolde gelijk. Vermoeit kwam ik weer overeind. Ik keek of ik ergens een doorgang zag om weg te lopen maar het als te laat ik zag hem terug komen zwakjes pak ik mijn glas water aan en dronk een beetje ‘laat je me gaan ?’ vroeg ik heel zacht ik zie hem naar benden kijken en nee schudden. Ik klom met veel moeite uit bed’wel je laat me gaan anders’ ik bleef angstig naar hem kijken anders wat brulde hij vals en gemeen ik piepte van angst en dook in een hoekje’sla ik je’ fluister ik zacht.
hij begon hard te lachen en trok me aan mijn arm om hoog je kan mij niks maken grijnst hij. Hij bekeek me de hele tijd van top tot teen ‘is er wat te zien?’ vroeg ik uitdagend en bang. Hij knikte even ja dat jij zo mega lekker ben. Zegt hij zacht en keek beschaamd naar de grond. Verward kijk ik hem aan ‘maar je gaat me toch doden?’hij schud wild z’n hoofd en keek naar mij doden nooit lief hebben wel ja. Dat waren de laatste woorden die tot me door drongen ik zakte zwakjes door mijn benden en keek naar de grond ik zit gewoon gevangen bij een bezeten vampier.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen