Book 1 Friendship chapter 5
Eén iemand die het lied kende;)
Maar nu ben ik wel benieuwd, wie van jullie heeft al vakantie? Ik kan jullie (of een deel van jullie) alvast jaloers maken door het feit dat ik al vanaf maandag vrij ben c: Alleen moet ik nog volgende week boeken inleveren enzo.
Maar nu ben ik wel benieuwd, wie van jullie heeft al vakantie? Ik kan jullie (of een deel van jullie) alvast jaloers maken door het feit dat ik al vanaf maandag vrij ben c: Alleen moet ik nog volgende week boeken inleveren enzo.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
verder verder verder
1 decennium geledeni like your story:)
je story is mega goed(flower)
xxx Story54321
Ik heb al vakantie. :') Vrijdag had ik mijn laatste examen en gisteren ook de laatste activiteit die met school te maken had (diplomauitreiking) dus vanaf nu ben ik officieel in vakantie tot eind september.
1 decennium geledenIk ben trouwens heel benieuwd hoe je Snape en Lily in jouw verhaallijn gaat verweven. Ik vind trouwens dat je steeds beter en beter schrijft. Ik volg je verhalen al heel lang en ik vind dat ze steeds mooier en samenhangender worden. En ik hou van samenhangende verhalen met een lijn want vele verhalen hier zijn gebeurtenissen zonder echte draad erdoorheen. Ik lees ze ook en ik hou er ook van om ze te lezen maar mijn voorkeur gaat toch uit naar dit soort dingen. :')
Nouhou nu ben ik nieuwschierig! En omg schattig van sev xd ik hou echt van jouw verhaal!! En ik hou van sev! Maar dat is een geheim dus houd het stil;)
1 decennium geledenXx
Aw wat zijn ze lief!! Haha ja ik vind de verhaallijn ook mooi, ik ben persoonlijk vooral fan van het boek en de Londen Musical Cast ^.^ die zijn gewoon geweldig
1 decennium geleden