1 dag later // omg de meet en greet word vandaag bekent gemaakt, ik heb afgesproken met Nina, Janine en Anne de hele dag MainStreet in de gaten houden. Haha gekke wij.

Hallo mainiacs, vandaag de meet en greet bekent maken, al een beetje zenuwachtig?
"Aii aii aii, ja ik ben zenuwachtig i love youu <3" tweet ik terug naar MainStreet, het zou fantastisch zijn.
Ik zie mezelf al voor Rein staan, ik mag hem een knuffel geven aaaaah.
Ting dong, de girlzz zijn der. Happy MainStreet daggiee !!
Ik zet "breaking the rules" op en zing hard mee met de meiden.
Wat een top boys zijn het toch he, ik hou van ze !
Stemmen, welke 2 zijn de beste? OMFG EEN TWEET VAN MAINSTREET WIJ, STAAN ER TUSSEN IK ANNE JANINE EN NINA. IK GEWOON IK !!!! SHARINA IKKE !!!!
We gillen op z'n aller hardst.
"WE STAAN ER TUSSEN PLSS STEM OP ONS STEM OP ONS !!!!" gilt Nina.
Ik ben helemaal in de war, wij hebben gewoon de beste foto.
Er valt weer een foto af, wij staan nog in de top 3. Omg er word ver veel op ons gestemt en dan is het tijd.
Er valt nog een foto af en dat zijn wij niet. "OMG WE HEBBEN EEN MEET EN GREET MET MAINSTREET IK KAN HET NIET GELOVEN" gillen we tegelijk.
Ik dans rondjes en gil nog een paar keer. Dan loop ik sirieus naar buiten en ga daar staan met een pokerface, na 10 seconden begin in te schreeuwen: "IK HEB DE MEET EN GREET MET MAINSTREET, IK SHARINA !!!!!"
Nina komt erbij staan "IK HEB OOK EEN MEET EN GREEEET IK NINA !!!!"
Na 5 seconden staan Janine en Anne er ook "WIJ HEBBEN DE MEET EN GREEEET JANINE ANNE NINA EN SHARINA!!
We beginnen de tl meteen vol te spammen, "omg thankyou @TweetMainStreet i love jullie, MEET EN GREET GEWONNEN JEEAAAH !!"
Ik tweet meer dan 100 keer en ben zo blij, ik bel mijn moeder en schreeuw door de telefoon "GEWONNEN MAM IK GA MAINSTREET ONTMOETEN IK GA REIN ZOENEN !!!!" Me moeder ligt helemaal dubbel en zegt dat het leuk is, ik hang op en ga verder.
Dit is de beste dag van mijn leven !!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen