We waren eindelijk aangekomen in een club. We waren eerst een plekje gaan zoeken waar we konden gaan zitten om eerst wat te gaan drinken. Justin en Chaz stonden tegelijk op van de luxe bank. 'Wat willen jullie te drinken?' Vroeg Justin glimlachend. 'Jack Daniels!' Werd er al gauw geroepen door Emma en Ryan. Justin keek naar Sterre en mij. 'Wij ook.' Glimlachte ik. Toen Chaz en Justin naar de bar liepen zag ik dat Emma en Ryan elkaar weer aan het aflebberen waren. Ik rolde zuchtend met m'n ogen waardoor Sterre moest lachen. 'Er zijn hier leuke jongens in de club.' Had Sterre al opgemerkt. Ik keek naar de dansvloer en zag inderdaad een aantal leuke jongens. Chaz en Justin kwamen terug met zes drankjes. We zaten nog wat te babbelen en dronken onze drankjes op. 'Gaan we dansen?' Vroeg Sterre waarna ze gelijk opstond van de luxe bank. Ik stond ook op. Ze pakte m'n hand en trok me mee naar de dansvloer. Het was druk, erg druk. Sterre en ik begonnen lekker te dansen. Ik keek even terug naar de luxe bank waar Ryan en Emma elkaar weer aan het aflebberen waren. Chaz en Justin zag ik onze kant op kijken waarna Chaz wat in Justin' oor gilde. Ik rolde met m'n ogen en ging weer verder dansen met Sterre.

'Je bent sexy als je danst.' Hoorde ik iemand in m'n oor roepen. Ik keek achterom en zag dat het Justin was. Ik lachte verlegen. Chaz was achter Sterre gaan staan waardoor ze aan het schuren waren. Justin was voor me komen staan en deed wat rare danspasjes waarna ik hem na deed. 'Gaan we nog wat te drinken halen?' Riep Sterre. Ik knikte en pakte d'r hand zodat we elkaar niet kwijt konden raken. We namen 4 shotjes. Twee voor Sterre en twee voor mij. We gingen even aan de bar zitten. 'Denk je dat we contact houden met elkaar?' Vroeg ik aan Sterre toen ik naar de jongens keek en weer terug naar Sterre. 'Ik heb geen idee. Ik hoop het wel.' Antwoordde ze verlegen. Ik keek d'r raar aan. 'Wat is er nou?' Grinnikte ik. Sterre d'r mond ging open. Ik zag een twijfel in d'r gezicht. Ze sloot d'r mond weer. 'Vertel maar!' 'Ik.. Ik heb gevoelens voor Chaz..' Ik nam net een shotje waardoor ik me verslikte. 'Maar hoe? Jullie hebben nooit wat gedaan of zo?' 'Ik weet het. Maar hij is zo lief voor me.' Ik knikte. 'Heb je het er over gehad met hem?' Vroeg ik nieuwsgierig. 'Ben je gek? Dat ga ik niet doen hoor dat durf ik niet.' Ik nam het laatste shotje en liep wankelend terug naar Chaz en Justin. Ik hoorde Sterre nog roepen 'Hey, wacht op mij!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen