Foto bij 083

Niall prov.

Jelisa zat nog steens huilend op de grond, Ik stond op en liep naar de badkamer om wat papier voor der te halen ik keek der aan en pakte der handen vast trok der omhoog en we gingen samen op bed zitten, "Dat zit toch veel zachter"zei ik voor de grap jelisa begon te lachen en toen omhelsde ze me, we vielen om en lagen samen op het bed, Jelisa kon der tranen niet in bedwang houden en draaide haar hoofd zodat ze me aan kon kijken "wat nou als er iets gebeurd? Straks zijn mijn 2 beste vriendinnen ook nog in gevaar door mij! en de boys!" zij ze met angst en verdriet in der stem. "Jelis, zo moet je niet denken nooit" antwoorde ik haar met volle moet. Jelisa begon nog harder te huilen, "maar" zei ze zachtjes "Niks maar jelisa, het komt goed ... Hoop ik" zei ik bang ik staarde voor me uit toen onze nieuwe bewaker op de deur klopte, "Melayn, Taylor zayn liam louis en harry vertrekken vannacht naar een ander hotel, Voor jullie is het te gevaarlijk om er uit te komen, We weten niet wat Revey van plan is" "dus we moeten binnen blijven?"vroeg ik onzeker. "Ja!" schreeuwde hij waar jelisa van schrok en nog dichter tegen me aan kroop. "Ik ben zo terug met wat eten" melde die en hij verliet de deur. "IK KAN DIT NIET ZONDER MELAYN EN TAYLOR!" schreeuwde jelisa toen doe recht op ging zitten, ik kwam ook overeind en pakte mijn schouder, "We gaan morgen ook het hotel verlaten, Hoe dan ook" Zei ik vol vertrouwen.

Reageer (2)

  • MMM

    pffff !!!! (huil)

    1 decennium geleden
  • AgentNialler

    oh.my.god. :O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen