Louis William Tomlinson

Zodra ons eten op is zet Harry het bord weg. 'Ga je mee naar binnen?' Ik knik eventjes. 'O-oké,' voorzichtig sta ik op en trek mijn shirtje naar beneden. Ik doe mijn haar wat beter. Door het slapen zat het door de war. Haast automatisch laat ik mijn oortjes verdwijnen in mijn haren. 'Niet doen Lou, ze zijn prachtig.' Mijn wangen beginnen te gloeien en voorzichtig laat ik ze weer te voorschijn komen. Harry legt zijn arm om me heen en neemt me mee naar de woonkamer. Zayn en Niall waren samen een film aan het kijken en Liam zit op zijn mobiel. Ik ga voorzichtig samen met Harry op de bank zitten. Niall kijkt op en glimlacht naar me wat zorgt dat Zayn en Liam ook naar me kijken. Opeens zie ik Zayn's ogen groter worden. 'Wat...' Ik laat gauw mijn oortjes in mijn haren verschijnen. Mijn wangen kleuren een dieprode kleur en ik kruip snel weg in mijn eigen armen. Ik trek mijn knieën op en druk mijn hoofd er tegen aan. Dit was best beschaamtelijk.

Harry kucht eventjes. 'Louis is een.. uhm.. hybrid.' Voorzichtig kijk ik op van mijn knieën. Ik voel Harry's arm om me heen en kruip ietsjes tegen hem aan. Hij kriebelt achter mijn oortjes waardoor ze heen en weer beginnen te wiebelen. Zayn kijkt me aan, net als Liam. 'Een.. hybrid.. maar..'stottert Liam een beetje. Verlegen sla ik mijn ogen neer. Zayn staat op en loopt naar me toe. Voorzichtig steekt hij zijn handen uit naar mijn oortjes en voelt er aan. Verlegen laat ik mijn oortjes verdwijnen in mijn haar. 'Het is geen grapje..' zegt hij zachtjes, zijn stem trilt lichtjes. Ik schud mijn hoofd en kijk Zayn aan. Liam komt er ook bij. Niall zag er uit alsof hij het al wist. Misschien had Harry het hem al verteld. Dat weet ik niet. 'Maar hybrids bestaan niet toch?' Liam's stem klinkt ongelovig. 'Jawel,' hoor ik Harry zeggen.. Voorzichtig kijk ik ze een voor een aan. 'Oh.. ' Ik sla mijn ogen neer en kruip weg in Harry's armen. Straks moest ik weg. Ik voel me hier niet veilig. 'Rustig maar Lou, ze doen je niets.' Hij kriebelt door mijn haar. 'Natuurlijk doen we je niets..' zegt Liam gauw. 'We zijn gewoon.. verrast..' zegt Zayn zachtjes. Ik snap het wel. De wetenschapper had me vaak genoeg duidelijk gemaakt dat hybrid's bijzonder waren en dus ook een soort van zeldzaam. Alleen had ik me er nooit speciaal doorgevoelt. Ik knik eventjes en glimlach voorzichtig naar ze. Zayn kriebelt een keer achter mijn oortjes en ik bloos. Ik druk mijn hoofd in Harry's shirt en glimlach. Bij hem voelt het fijner.

Reageer (8)

  • VeerleClifford

    AAAAWh sooo cute

    1 decennium geleden
  • Janeee

    Aaaahw cuties

    1 decennium geleden
  • SocialCxsualty

    To cute for this world!!

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    NOOOOOOOOO!

    IK ZIE HET HELEMAAL, EN KFHJGVHSVJG!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Unfocused

    awh ;3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen