[013] Louis William Tomlinson
Snel neem ik weer plaats aan mijn bureau. Niemand hoeft te zien dat ik bloosde. Dat zou alles alleen maar erger maken. Dan zouden ze me straks nog door hebben en zoals Harry al heeft gezegd tegen me. Ik wil niet dat iemand weet hoe erg ik naar hem verlang. Ik ga achter mijn bureau zitten. Rustig begin ik de cijfers uit te delen. Af en toe kijk ik eventjes naar Harry. Hij zit helemaal in zijn element. Groot gelijk ook. Hij heeft talent. Ik geef de laatste cijfers en leg het papiertje in een mapje. Als ik op de klok kijk zie ik dat we nog vijf minuten hebben. 'We only got five minutes left.''Roep ik door het lokaal. Gelijk begint iedereen op te ruimen. De papiertjes van de songteksten worden weer op mijn bureau gelegd. Netjes op drie stapels. Ik glimlach als ik Harry zie. Het gaat haast automatisch. Hij grijnst naar me en geeft me een knipoog. Hard bijt ik op mijn onderlip om geen grote grijns op mijn gezicht te laten verschijnen. Als ik de bel hoor sta ik op. Ik zeg de leerlingen gedag en zie ze het lokaal uitlopen. Zelf had ik nu een tussenuur. Ik pak wat geld uit mijn portemonee en loop het lokaal uit. Ik draai de deur op slot en loop naar de aula. Ik loop gelijk door naar de snoepautomaat. De muntjes gooi ik er in en haal er een reep chocola uit. Eerlijk gezegd had ik best honger. Ik sta op en loop de aula weer uit, door naar buiten.
Eenmaal buiten wikkel ik het papier van de reep af. Ik neem een hap en kauw erop. De volle smaak van de chocola vult mijn mond. Ik glimlach genietend. Soms had ik ook geen zin in een simpele boterham. Ik neem nog een hap totdat ik mijn naam hoor. Ik draai me om. Dennis staat voor mijn neus. Een groepje jongens staat verderop. 'We don't like gays here.' Even trek ik mijn wenkbrauw op. Laat je niet kennen.. Laat je niet kennen.. Laat je niet kennen.. 'That is your problem.' Zeg ik en haal een hand door mijn haar. Hij kijkt me aan. Een dreigende blik in zijn ijsblauwe ogen. 'Can't you just go away?' Ik frons. 'Why would I?' Hij duwt me zachtjes weg. 'Otherwise I'm gonna make your life a hell.' Met die woorden loopt hij weg. Eventjes ril ik. Weer komen alle herineringen van vroeger naar boven. Snel schud ik ze weg en gooi de chocolade reep in de prullenbak. Opeens heb ik niet z'n honger meer. Ik bijt hard op mijn lip en loop snel weg. Dennis kan me niets doen toch? Nee, vast niet. Kom op, ik ben een leraar. Snel stap ik de school weer in en loop door richting mijn lokaal. Daar zou ik mijn tussenuur maar besteden.
Reageer (10)
Dennis is een **** jong, doe da, doe da!
1 decennium geledenIk moet meer op mijn taalgebruik letten in mijn *** reactie's, want sommige *** *** *** ******************** mensen irriteren zich.
Okay... EN SNEL VERDER VOOR IK DIE KLERE TYFUS DENNIS OP ZN BEK SLA! Ik bedoel- Uch....
Nee , Dennis ,nee =€
1 decennium geledenOOOoooh
1 decennium geledenVERDER!!! <3
En ook dit is een geweldig verhaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geledenI LOVE IT!!!!!!!!!! (As well:D)
xx
<3<3<3<3
1 decennium geleden