haaiii weer een stukje=) ik ben bezig met mijn voorraadje aan stukjes dus ja als het goed is plaats ik gewoon weer elke dag nu tot mijn inspiratie op is haha!

ciaooo xo

vanuit Annika

Als William me de hele studio heeft laten zien loop ik terug richting de jongens.. “…zelfs Chrisje had het door…” hoor ik Rein nog zeggen en ik vraag een beetje bedenkelijk “Wat had Chrisje door?” de jongens draaien allemaal tegelijk om en Rein vraagt heel snel “wow, hoe lang sta je hier al?”, ik snap niet helemaal wat er is dus zeg een beetje verward “net?”, “o okee” zegt Rein met opluchting in zijn stem. Ik kijk ze een beetje vreemd aan en ga dan tussen de jongens in zitten. “Daan en Nils komen jullie even inzingen?” vraagt William die ondertussen binnen komt lopen, ze staan allebei op en lopen mee als Owen zegt “ik loop ook wel even mee” staat hij ook op en loopt naar de rest toe. Toen zat ik dus nog alleen met Rein, beetje ongemakkelijk naar wat er is gebeurt enzo. Rein kijkt me aan en ik zeg een beetje twijfelend “dus…” ik kijk hem ook aan en het is een tijdje stil, totdat Rein dichterbij komt met zijn hoofd en zijn lippen zachtjes op de mijne drukt. Ik zoen hem terug en als hij zijn lippen van de mijne haalt staat hij snel op en loopt weg, wat is dit? Ik zit in beetje stil op de bank voor me uit te staren als ik Daan aan zie komen lopen. “wat heeft Rein gedaan?” vraagt hij meteen als hij voor me komt zitten, “huh? Hoezo?” vraag ik een beetje duf, “nou je zat hier met Rein en toen wij terug wilde lopen liep Rein langs ons en toen zat je hier alleen een beetje dood voor je uit te staren, dus wat is er gebeurd?” zegt Daan en ik zie dat hij me echt wil helpen dus begin te praten, “nou Rein en ik zaten hier samen en het was nogal ongemakkelijk aangezien wat er gisteravond was gebeurt..” “oja, dat weten we.. Rein verteld ons zeg maar alles” zegt Daan snel en laat me dan weer verder praten, “nou we zaten hier dus en toen opeens uit het niets drukte Rein zijn lippen op die van mij en toen zoende ik gewoon terug, maar toen stond ie opeens op en liep weg en toen dacht ik echt van huh?”. Het voelt zo vertrouwd om dit allemaal even te vertellen aan Daan terwijl ik hem pas net ken. “maar je vind hem dus wel leuk?” maakt Daan uit mijn verhaal op, “uhh, ja.. denk ik..” zeg ik en bloos een beetje, “ja dus haha, je bloost dus ja” zegt Daan lachend, ik knik een beetje en dan staat Daan op “oke ik ga NU Rein halen en hij gaat dit uitleggen, want hij vind jou ook leuk en niet een beetje..” “oke..” zeg ik en ik speel een beetje met mijn vingers. 2 minuten later komt Rein aanlopen en komt naast me op de bank zitten, “sorry, ik, ik, ik wist het gewoon even niet…”

Reageer (4)

  • xSuzannne

    Asdfghjkl cuteeeeeee!
    Snel verderrrr!

    1 decennium geleden
  • CalumsCandy

    how cute ajjalxihw

    1 decennium geleden
  • MainiacSanne

    Ahw, super schattig! snel verder xx

    1 decennium geleden
  • iriseveraard_

    SNELLLLLL VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen