Foto bij 15: No robbers! - A great enemy

15: Geen struikrovers! -

Robbers hideout

Sasuke liep door de oneindige gangen van de struikrovers hideout . Tot nu toe had hij nog geen bewakers achter zich aan gehad. Maar dat zou niet lang meer zo blijven vreesde hij. Hij vond al snel de uitgang maar die werd zo zwaar bewaakt dat zelf een een legendarische Sanin er niet door kon. Sasuke moest een andere uitweg zoeken. Toen hij een goed half uur aan het ronddwalen was , zag hij een spleet in het dak maar hij kon er onmogelijk doorheen kruipen en als hij het op dit zwakke punt zou door breken zou het op hem instorten en als dat niet gebeurde zou het alle bewakers die er waren lokken. Dit gaat niet. dacht hij triest. Maar plots hoorde hij een stem. 'Aha een spleet in het dak! Hier kan ik door.' hij herkende de stem maar hij was pas zeker doen hij water van de muur zag druipen. Hij had het goed geraden! Suigetsu stond voor zijn neus. 'Sorry dat ik even binnen val.' zei hij. 'Geen tijd voor grapjes kom mee.' beval sasuke en hij volgde. Ze kwamen aan een grote deur waar:Hoofd bureau opstond. 'Kan je er door of onder?' vroeg sasuke en Suigetsu probeerde het. 'Nee beveiligd met plastic , mijn eeuwige aartsvijand -op het vlak van deuren. 'Hm.' zuchtte Sasuke en hij staarde naar de deur . Plots tikte Suigetsu op zijn rug. 'Ik wil je niet storen maar ik denk dat je vrienden hebt gemaakt.' zei hij. Sasuke draaide zich om en zag - tot zijn verbazing- geen struikrover bende maar een hele troep Anbu's van het Konoha dorp. 'Hoe kan dat we zitten in een struikrovers hideout!' merkte Sasuke op. 'Een paar dagen geleden vonden we deze hideout , we hebben dagen gezocht naar de lijder en de baas stuurde ons op jouw af.' zei een van hen. 'Ik moet jullie baas spreken maar de deur is op slot , heeft iemand van jullie sleutels?' vroeg Sasuke met een glimlach op zijn gezicht. 'Ze antwoorden niet vrees ik , Sasuke.' zei Suigetsu. 'Nou , wie niet horen wilt die moet voelen.' zei Sasuke. Ze gingen meteen in de aanval Sasuke gebruikte bijna elke jutsu die hij had en vermoorden meteen tien man. Suigetsu speelde meer als een kat met zijn prooi en als iemand hem aan viel veranderde hij in water en schakelde hen dan uit. 'Geen geintjes!' riep Sasuke. 'Oké!' riep Suigetsu terug. Na tien minuten waren ze allemaal verslagen. 'En?' vroeg Sasuke. 'Geen sleutel van de baas maar wel van de voordeur , zullen we dan maar gaan?' vroeg hij. 'Oké,' zei Sasuke en hij ging voor de deur van de baas staan en zei:' Een volgende keer maat!' en ze verlieten de hideout.

Boss Room

'Hij versloeg ze allemaal in één keer.' zei een jonge stem tegen Danzo. 'Klopt' zei hij maar verbazend genoeg leek hij niet kwaad. 'Moet ik hen elemineren meneer?' vroeg de jonge. 'Nu nog niet , ze hebben ze verslagen maar het waren beginnelingen dus.. ' zei Danzo. 'Jij bent een elite anbu we zulen nog heel even wachten, .... Sai !'

Reageer (1)

  • Luckey

    O.o
    Snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen