Dag 33
Jason en Derek mochen uit de gevangenis, maar ze hadden nog steeds erge ruzie. Ze hebben het nog steeds niet opgelost het is zelf nog erger geworden.
Jason ging meteen naar Ben toe en vertelde hem alles.
"Oh wat een sukkel is die Derek" zei Ben.
"Die nacht en dag waren een regelrechte nachtmerrie voor mij".
"Oh ja Jason Jolie heeft je wat te vertellen".
Jason keek verbaasd toen Jolie kwam aanlopen.
"Hoi Jasey ik wil je iets vertellen ik maak het uit. Ik voel geen klik tussen ons en ik denk dat als we uit het huis zijn dat het ook niet gaat werken. Sorry".
Jason zei niks en liep naar de achtertuin om een sigaret op te steken. Jolie was van plan om innegeval tot na de liveshow niet meer tegen hem te praten.
De relatie tussen Xavier en Lilith ging alleen maar beter. Ze waren verliefd en hoefden zich nog geen zorgen te maken want niemand van hun was genomineerd. Ze praten over hun werk.
"Op mijn werk in een kledingzaak is het altijd supersaai als er geen klanten zijn dan gaan mijn collega en ik wel eens met klerehanger gooien naar elkaar en als er dan een klan binnenkomt dan doen we alsof er niks gebeurd is. En dat is dan zo grappig we liggen echt dubbel altijd" zei Lilith.
"In het hotel waar ik als receptionist krijg je soms gasten en die wil je wel wegschoppen uit het hotel. Vorige keer kreeg ik er eentje die had 1 handdoek te weinig op de kamer. En hij schreeuwde de lobby bij elkaar om te zeggen dat hij een handdoek miste. Security heeft hem gekalmeerd en housekeeping uiteindelijk 2 extra grote handdoeken naar zijn kamer gebracht zodat hij niet meer kon zeuren" zei Xavier.
Morgen wordt de liveshow extra speciaal. Ik geef een kleine hint i......er wat zou het zijn.
En wie moet morgen het huis verlaten,
Mandy de oude dame die behulpzaam is en soms haar eigen zorgen vergeet
Ben de rocker die vrienden met iedereen is.
Jolie degene die niet alles meteen doorheeft maar wel een klein hartje heeft.
Jason de denker hij die het spel doorheeft en weet hoe je het moet spelen.
Wie is de 5e afvaller tot morgen
Reactie????
Er zijn nog geen reacties.