Chapter 10.2 - Harry Styles
Haha, jullie hebben deze dankzij Felicita vandaag nog gekregen, aangezien zij abo #48 is, en het nu weer gelijk loopt met hoofdstukken en abo's!
Dus, geef haar maar een lief woordje als dank, haha! <3
Dus, geef haar maar een lief woordje als dank, haha! <3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
Dit was zo'n ongeloofelijk cute hoofdstukje!
1 decennium geledenLouis en Harry zijn eindelijk officieel samen, yeey!
Nu Liam en Zayn nog!
Zet het volgende hoofdstukje alsjeblieft snel online!
Want anders ga ik niet kunnen slapen en dan ga ik morgen mijn examen fysica verknallen omdat ik maar de hele tijd blijf denken aan hoe cute Ziam wel niet is *zielige puppyblik*
EN daarbovenop ga ik jou nu nog eens heel veel kudo's geven, zodat je het stukje er wel op moét zetten!
ik geef je een kudo enneeh... ik heb er de hele avond voor over om een nieuw hoofdstuk te kunnen lezen, boeit me geen ene fuck dat ik morgen dan zo moe als ik weet niet wat ben!
1 decennium geledenen gem en niall komen ook eh? die gaan zeker de liefde bedrijven haha...in een tent... lol
anyways.. zet alsjeblieft dat stukje online vanavond!!! I BEG YOU!!
xxx hou van jou en je storie
Snel verder
1 decennium geledenDANKJEEE Felicita!!!!
1 decennium geledenen please please pleasee zet het volgende stukje online ik smeek het je
*ga op mijn knieën zitten*
ik hou ook van jou x
en duidelijk ook heel erg f*cking veel van je story!!!
kisses from me x
Daarom reageer je zo traag, omdat je schrijft, haha ! Oh ik was de eerste die op je hoofdstuk klikte, na 44 secondes toen het online kwam te staan.
1 decennium geledenWat heb ik er niet voorover voor dat stukje? Wat wil je van me? Alles voor dat hoofdstuk..