yawww,
wiehieee omdat ik zo weinig heb geplaatst hier nog een stukje voor jullie=)

ciaooo xo

“Annika meisje moet je niet op staan?” hoor ik mijn moeder vaag vragen en ik open langzaam mijn ogen. Ik pak mijn mobiel van mijn nachtkastje en kijk hoe laat het is, 9:00, zo vroeg pas… O SHIT 9:30 IS REIN HIER, ik schiet omhoog en ren half mijn bed uit, “DANKJE MAM!” zeg ik snel tegen der en ga snel de badkamer in. Ik trek mijn kleren snel aan en doe mijn make up een beetje goed, daarna ren ik de trap af en smeer snel een boterham. Terwijl ik naar boven loop om mijn tanden te poetsen en mijn spullen te pakken eet ik hem op. Ik pak snel een tas uit de kast stop mijn mobiel en wat andere spullen erin en loop dan weer naar beneden. *ting dong* precies op tijd wajow, ik loop naar de deur en doe hem open voor Rein, even is er een awkward stilte maar al snel zegt Rein “kom je mee?” en lacht even, “jupp, even mijn jas pakken!” zeg ik lachend terug en pak mijn jas van de kapstok, “ik ben weg mam!” “is goed!” hoor ik der nog terug roepen en dan stap ik ook op mijn fiets en fietsen we richting het station in Eindhoven. Als we bij het station aankomen en onze fietsen weg hebben gezet lopen we naar de goede trein en gaan op 2 stoelen naast elkaar zitten. “beetje zin in vandaag?” vraagt Rein dan en ik knik “jawel, ben wel benieuwd naar je vrienden haha” zeg ik een beetje lachend en dan word het eindelijk weer een beetje gezellig, het was de hele tijd een beetje stil en ongemakkelijk door wat er gisteren was gebeurd. Rein en ik pakken allebei onze mobiel erbij en ik tweet even snel ‘@KusxAnnika: omw to A’dam’. “heb je insta?” vraag ik aan Rein die druk aan het typen is op zijn mobiel, “jupp, rvdofficial” ik open instagram en ga hem volgen en zie dan dat hij net een foto op insta heeft gezet met de tekst ‘omw to A’dam #StudioDay’, de likes en reacties stromen binnen en ik voel mijn mobiel ook weer trillen. “wedden die @KusxAnnika en Rein zijn samen naar Amsterdam” “dit is wel heel toevallig.. @KusxAnnika en Rein gaan allebei naar A’dam” allemaal tweets stromen weer binnen en ik zie eindelijk een leuke reactie, “als @KusxAnnika en @reinduif samen naar A’dam gaan is dat toch niet erg?” ik heb niet door dat Rein met me meeleest door mijn vermeldingen totdat hij zegt “oeps.. ik ga dit nu recht zetten, geef me je mobiel eens?”. Ik kijk hem een beetje raar aan maar geef dan toch mijn mobiel, Rein typt wat en geeft dan mijn mobiel weer terug. Ik kijk bij mijn tweets en zie dat Rein heeft getweet ‘mainiacs, ja ik ben met Annika naar A’dam, is dat zo erg? Laat Annika please met rust x Rein’ ik glimlach even naar Rein, “dankje” dan komen we aan op Amsterdam centraal station, stappen uit en lopen richting de studio.

Reageer (5)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen