Als ik eenmaal thuis ben gooi ik alles neer en ga in me bed liggen huilen waar geeft nou niemand me een kans om te laten zien dat ik ook gewoon een lief meisje ben dan gaat de telefoon school shit denk ik maar dan neem ik toch maar op met de moeder van Charlotte ja hallo hoor ik de conciërge aan de andere kant zeggen waar is Charlotte ja ze is hier thuis zeg ik ze voelde zich opeens toch niet zo lekker oké dan is het Goed zegt hij wens haar maar beterschap zal ik doen zeg je en hangt dan op pff dat ging ook net goed en ik ga weer in me bed liggen daan is echt een leuke jongen zo n jongen verdien ik toch ook niet. En ik val in slaap rond etenstijd wordt ik wakker gemaakt door mama Charlotte kom je we gaan eten ik knik en loop met haar mee ik zie papa al aan tafel zitten het is een wonder dat we met z'n 3 en teglijk eten dat is al lang niet meer voor gekomen als we het eten op hebben wil ik weer naar boven lopen maar papa vraagt of ik even wil blijven zitten dus dat doe ik we gaan een weekendje weg oh oké zeg ik leuk ja zegt mama maar niet allen oh zeg ik met wie dan? Met de ouders van lynn, en lynn zelf natuurlijk zegt papa er achter aan. Ik schrik lynn het meisje wat mij het meeste niet mag pff dat wordt nog wat ik knik en loop naar boven snel vertel ik het nieuws tegen Sophie die wenst me succes hoe ga ik dit volhouden ik val een paar uur later in slaap. De volgende dag fiets ik weer met Sophie naar school we rijden het schoolplein op en ik zie Daan en lynn bij elkaar staan Daan zegt iets en lynn slaat haar handen voor haar mond en knikt dan zoenen ze. Mhh die hebben dus ik loop langs hun de school in en zie Daan inbmn ooghoek naar me kijken de dag gaat langzaam zeker als ik Daan en lynn zo gellukig met elkaar zien. Niet dat ik jaloers ben ze passen perfect bij elkaar alleen zou ik ook wel zo'n liefde willen vriendjes heb ik genoeg gehad maar het loopte elke keer weer uit op een gebroken hart. Ik moet alleen naar huis fietsen want Sophie gaat naar oma en dat is de andere kant op onderweg besluit ik even te stoppen er is toch niemand thuis ik zet m'n fiets neer en ga op het bankje zitten al snel zie ik Daan en de andere jongens aankomen fietsen Daan stopt en geeft me een briefje en fiets dan weer verder met de andere jongens. Wat zou er toch in dat briefje staan.....

Reageer (2)

  • rotjex3

    leuk :)

    1 decennium geleden
  • xSuzannne

    Super leuk! Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen