Foto bij Proloog

Ik hoop dat jullie de Story leuk gaan vinden!

Krantenartikel Ochtendprofeet:

De familie Lancaste heeft gisteravond een brand gehad.
Geen enkel familielid heeft het overleefd, ze zijn nog opzoek of er misschien toch een familielid is, die het heeft overleefd.
Zoals het er nu uitziet is de familie Lancaste uitgestorven.
Het ministerie is hier erg getreurd om, omdat de familie Lancaste een donateur was voor vele belangrijke onderdelen in het ministerie.
Morgen meer over het ongeluk met meer informatie over wat er gebeurd is.

Van jullie geliefde schrijfster, Rita Skeeter.


Euphoria is toen de brand begon gevlucht naar het bos.
Niemand wist hier iets van en dat wilde ze ook nie,t want haar peetouders waren erg gemeen en bovenal harteloos.
Ze was nog maar vier jaar oud en de enige plek, waarvan ze wist die veilig was, was de plek in de buurt bij haar huis: het bos.
Er waren dan wel veel dieren, maar daar hield ze juist van.
Het waren haar beste vrienden.
Een paar dagen later, toen iedereen echt zeker wist dat er geen familieleden meer waren, keek Euphoria verdrietig naar de resten van haar huis en nam toen een stukje van het overgebleven steen mee.
Die zou ze voor altijd bewaren, dat had ze zichzelf beloofd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen