heeeiii,
sorry dat ik hier wat slomer schrijf maar ik vergeet soms een beetje dat ik dit verhaal ook nog heb haha... erg he?=o maar hier is dus weer een stukje!

xo

vanuit Annika

Als Rein weg is blijf ik een beetje verward in de gang staan, dat was heel vreemd... we zoende serieus bijna totdat ik met mijn stomme hoofd weg trok en toen was het beetje awkward en liep Rein wel heel snel weg. Maar betekend dit dat Rein me niet leuk vind of juist wel of, pfff ik word gek van mezelf door al die vragen. Ik word uit mijn gedachten gehaald door mijn mobiel die ik hoor trillen, whatsapp van Rein, ik zucht even en open het bericht dan,
Rein: hee, wil je morgen met me mee naar de studio in Amsterdam? Dan kun je de rest van de jongens ook ontmoeten? X
Ik denk even na en stuur dan snel wat terug
Ik: heeii, ja is goed! Lijkt me wel gezellig:) x
Rein: okee! :) dan ben ik morgen om 9:30 bij jou is dat goed?
Ik: ja is goed! Ik zie je morgen wel!
Ik whatsapp nog even gezellig met Rein en dan open ik twitter. Ik zoek MainStreet op twitter op en zo kom ik bij Rein uit, ik volg hem even en zie dan zijn laatste tweet, 2 minuten geleden, ‘@reinduif: you're not invisible girl, you're one of a kind, je hebt het niet door maar je bent alles voor mij’ over wie zou dat nou gaan? nouja ik zet de gedachte snel uit mijn hoofd en tweet dan snel even ‘@KusxAnnika: was gezellig vanmiddag met @reinduif!’, niet veel later zie ik dat ik 2 nieuwe vermeldingen heb, Rein is me gaan volgen en heeft gereageerd ‘@reinduif: @KusxAnnika was zeker gezellig:) tot morgen! X’. Dan voel ik opeens mijn mobiel vaker trillen en ik ga naar mijn mentions, allemaal reacties van mainiacs op de tweet van Rein met daarin ‘wedden die tweet gaat over die @KusxAnnika’ of ‘omg Rein vind sowieso die @KusxAnnika leuk’. Ik zucht diep en gooi mijn mobiel aan de kant, ik weet helemaal niet over wie dat gaat, ik weet het gewoon allemaal niet meer…

“ANNIKA IK BEN THUIS” ik schiet omhoog en merk dat ik in slaap ben gevallen, “HOI MAM” roep ik terug en loop de trap af naar beneden. Halverwege bedenk ik dat mijn mobiel nog boven ligt dus loop weer terug. Dat was een minder goed idee, mijn hele mobiel flipt hem van de vermeldingen op twitter en ik zie dat ik een aantal whappberichten heb, eerst whatsapp dan maar. 3 berichten van Rein en 1 van mijn moeder. In die van mijn moeder staat dat ze naar huis kwam maar dat wist ik ondertussen al, nu die van Rein:
Rein: Sorry voor de spam op twitter….
Rein: het is mijn schuld ben ik bang voor..
Rein: reageer alsjeblieft even Annika?
Ik slik even en reageer snel dat het niet uit maakt en loop dan verder naar beneden richting de keuken. “hee mam, sorry ik was in slaap gevallen haha” zeg ik, mijn moeder grinnikt even en zegt dan “oo daarom reageerde je niet! Nou ik heb chinees meegebracht dus zullen we gaan eten?”. Ik knik en ga aan tafel zitten bij mijn moeder. “oja, is het trouwens goed dat ik morgen met Rein mee ga naar de studio?” mijn moeder kijkt me vragend aan, “studio?” “hij zit in MainStreet weet je wel, die boyband?” zeg ik lachend en ze knikt “oja! Ja is goed hoor als Rein maar zorgt dat je ook weer heel terug komt!” ik rol met mijn ogen en zeg dan grinnikend, “vast wel haha, hij is geen monster hoor en zijn vrienden zullen dat ook wel niet zijn!”. Ze lacht even en knikt dan weer. “maar mam ik ga richting boven even douchen en dan vroeg slapen!” “is goed meisje, weltrusten” ik glimlach even naar der en ga dan naar boven.

Nadat ik heb gedoucht ga ik in mijn lekker warme bedje liggen en sla de dekens ver over me heen. Ik ben benieuwd naar morgen, vooral na wat er toestraks is gebeurd… maar het word vast wel leuk… met die gedachte val ik in een vaste droomloze slaap.

Reageer (4)

  • CalumsCandy

    v e r d e r xxxxxxx

    1 decennium geleden
  • iriseveraard_

    super snel verder schrijven !!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • JanineL

    Echt een superleukverhaal ook naast je vorige en het verhaal met Janneke!
    Je schrijft heel goed.
    Maakt niet uit dat je niet veel schreef.
    Ik heb nu al vakantie want ik heb examen gedaan....dus dan ga ik maar de hele dag verhalen op Quizlet lezen, haha!
    Hopelijk ga je snel verder!

    X.

    1 decennium geleden
  • MainiacSanne

    ahw, egt super leuk! snel verder xx en maakt niks uit dat je niet veel schreef. ik snap het ook wel, het einde van het schooljaar is altijd druk.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen