Derek en Jason zat nu 1 uur in de gevangenis zonder een woord tegen elkaar gezegd te hebben.
Dit is Big Brother diner wordt geserveerd.
"Eindelijk" zei Derek.
Hun vrolijkheid werd al gauw onderbroken door het eten wat ze kregen.
1 brood met 2 flessen water.
"Dit is allemaal jouw schuld" zei Jason.
"Mijn schuld jij gooide dat water in mijn gezicht".
"Dat is je verdiende loon jij sliep door terwijl dat stomme alarm door bleef alarmeren".
"Whatever hou je mond maar en eet je brood. En Big Brother krijgen we niet eens wat boter".
"Dit is Big Brother NEE"

In het huis zaten de bewoners ook aan het diner wel wat luxer.
Gamba's met aioli. Noortje zat te vertellen over haar werk.
Ze heeft tegen de bewoners gezegd dat ze in een fastfoodrestaurant werkt maar in het echt werkt ze in een van de sterrenrestaurants van Nederland en is ze gastvrouw van het jaar geworden. Maar ze zegt dat tegen niemand omdat ze zwak wil overkomen zodat ze niet echt op een geduchte tegenstander lijkt.
Ze praatte over gasten die ze gehad heeft en over hoe ze over de hamburgers klaagden. Behalve Derek luisterde niemand. Jolie begon al te koken maar hield zich in totdat Noortje een opmerking maakte over Jason dat hij alle bewoners in de greep hield en dat hij het huis eigenlijk in zijn hand heeft. Jolie wou opstaan maar bedacht zich dat Noortje gelijk heeft. Jolie trok zich terug in de slaapkamer. Lilith ging er gauw achteraan.

"Ik moet het uitmaken met Jason, Noortje heeft gelijk".
"Ja je moet het zelf weten Jolie ik zou het al lang uitgemaakt hebben".
"Sorry voor mijn arrogante gedrag de afgelopen dagen dat kwam door Jason, Ik zal beloven het met Jason uit te maken en met beter te gedragen".
"Daar hou ik je aan".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen