Foto bij 45

Hij spugde onmiddelijk zijn tandpasta uit en draaide zich om naar mij. "Wat?" vroeg ik verward. "Nu klopt het allemaal. De rode bh, Niall zei dat je vannacht beneden was. Jij lag daar gewoon bij Liam!" riep hij.
"Wat, hoe kun je nou zoiets denken." zei ik en begon te blozen. "Je hebt net dezelfde bh aan." zei hij. "Ik en dat meisje zullen dezelfde smaak hebben zeker." zei ik snel. "Ben je het zeker?" vroeg Harry.
Ik keek enkele seconden naar de grond en dat was blijkbaar genoeg voor Harry om zijn eigen conclusies te trekken. "Waarom?" vroeg Harry. "Harry ik was het niet, ga nu weg ik wil douchen." zei ik en duwde hem al richting de deur.
"Dat meisje had toch een mooier lichaam, zus." zei hij en probeerde zo uit te lokken dat ik mezelf zou verraden, maar ik bleef sterk en hield mijn lippen stijf. Niemand mocht weten wat er gebeurd was, zelf Harry niet hoe graag ik het hem ook wil vertellen het kan niet. Daar gaat de eed van trouw met mijn broer, normaal vertellen we elkaar alles, echt alles. Door het voorval met Liam heb ik dat nu geschonden.
"Maar jij bent natuurlijk ook mooi." zei Harry en drukte een zoen op mijn kaak. "Dankje." zei ik blozend. Ik nam snel een douche en ging dan naar benenden.
"Je hebt nog altijd niet geantwoord Payne." hoorde ik Louis zeggen. "Waar heb je het over." zei Liam. "Hoe was het vannacht." zei Louis knipoogend. "Gaat je niks aan." zei Liam.
Louis greep naar Liam zijn tepel en draaide eraan. "Lewiss!" riep Liam. "Zo praat je niet tegen mij! Het is Louis." zei hij. "Sassy." zei Liam en rolde met zijn ogen. "Nou komt er nog een antwoord Payno." zei Louis.
Ik kwam van achter de deur om Louis af te leiden zodat Liam niet hoeft te antwoorden. Ik sprong op Louis zijn rug en hij greep me onmiddelijk vast zodat ik niet viel.
"Wow., waar wil miss Yardéna naar toegevoert worden?" vroeg hij. "Euhm, de zetel." zei ik. "Zoals u wenst." zei Louis en liep naar de zetel. Hij buigde voorzichtig door zijn knieen en liet me met een plof in de zetel zakken.
Ik hoorde mijn gsm trillen in de keuken. "Het is Jess." zei Liam. "Gooi maar." zei ik. Liam nam mijn gsm en gooide hem naar mij.
*Hey Jess.* zei ik. *Weet jij waar Louis is, hij is vannacht niet thuis gekomen.* zei ze snikkend. *Meid je moet niet wenen, hij is hier. De jongens zijn gisteren allemaal blijven slapen.* zei ik geruststellend. *Sorry ik wil niet wenen, maar stomme hormonen. Zwanger zijn is geen pretje, zeg dat hij me volgende keer verwittigd* zei ze. *Zal ik doen. Ik kom straks naar jou, je hebt een meidendag nodig* zei ik. *Klinkt geweldig, tot straks* zei ze en legde af.
"Wat was er." vroeg Liam. "Meneer Tomlinson overhier had haar vergeten te verwittigen dat hij hier overnachtte."

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen