44 (little bit 16+)
Al snel zat ik gewoon in mijn bh en onderbroek en Liam in zijn boxers. Ik lag nu bovenop Liam en had dus alle controle. Zijn handen gingen stilaan naar de sluiting van mijn bh en hij probeerde deze open te doen. Ik greep naar zijn had en bracht die terug.
"Dit kunnen we niet doen." zei ik. "Natuurlijk.... Wel....." zei hij tussen de kussen door. Ik hoorde lawaai op de trap en durfde me niet omdraaien.
"Ow sorry Liam, wist niet dat je zo druk bezig was." hoorde ik Harry zijn heze stem zeggen. Hij liep terug naar boven en had waarschijnlijk niet opgemerkt dat ik het was. "Dit is te gevaarlijk, ik ga terug naar bed." zei ik terwijl ik mijn slaapkleren terug over me heen liet glijden.
"Kom dan eens bij mijn thuis langs." zij Liam opgewonden. "Ben je helemaal gek geworden." zei ik. "Yardéna ik heb je nu nodig, ik ben te opgewonden." zei hij hijgend. Ik keek naar zijn onderbroek en zag zijn grote jongen al. "Dit kun je niet menen." zei ik. "Juist nu." zei Liam.
Ik ging op mijn knieen zitten, trok zijn onderbroek af en plaatste mijn hand rond zijn edele delen. Liam begon harder te hijgen en liet af en toe ook een kreun los. Ik bewoog mijn hand sneller en Liam kwam klaar.
"Dit betekend niks voor me, en je gaat het ook tegen niemand vertellen." zei ik. "Is goed, toch bedankt." zei hij.
Met tranen in mijn ogen liep ik terug naar boven. Hoe had dit kunnen gebeuren, ik had er van genoten maar wou dit niet laten merken.
"Hey, hoe lang ben je weg geweest?" vroeg Niall met zijn heze stem en piepkleine oogjes. "2 minuutjes maar." loog ik. "Ah, slaap nog wat." zei Niall en trok me dicht tegen hem aan. Ik hoorde hem ruiken aan me.
"Das raar, je ruikt naar Liam." zei Niall. "Ja vreemd." zei ik.
De volgende ochtend ging ik samen met Niall naar beneden waar iedereen al aan de ontbijttafel zat. Ik durfde Liam niet aankijken dus ging ik naast Harry zitten.
"En playboy hoe was het nog gisterenavond." zei Harry met een knipoog duidelijk naar Liam gericht. "Hou je mond." zei Liam snel. "Wat weten we niet?" vroeg Zayn.
"Liam had vannacht een meisje op bezoek en het ging er hevig aan toe. Ze was wel mooi, met die sexy rode bh." zei Harry bijna kwijlend. Ik voelde Liam naar me kijken maar ik keek niet op. "Jij was vannacht toch ook naar beneden gegaan." zei Niall op mij gericht. "Euhm ja... Ze zal al euhm... weg geweest zijn zeker." stamelde ik. "Ja toen was ze juist weg." zei Liam snel om onze leugen geheim te houden.
"Was het lekker." vroeg Louis meteen."Louis!" riep Liam meteen uit.
Als we klaar waren ging ik naar boven de badkamer in, Harry was zijn tanden aan het poetsen maar ik schaam me niet voor hem dus trok men shirt al uit. Op dat moment keek Harry met opengesperde ogen naar de kleur van mijn bh.
Reageer (4)
omg! :o
1 decennium geledenOmg! nee!!
1 decennium geledenOmg! Harry is ook zo oplettend eh..
1 decennium geledenSnel verder! Oh God ;o Poor Nini
1 decennium geleden