'SONJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA' word er opeens beneden geschreewt. Ik ren als een achterlijke mongool naar beneden. ( HAHA lol sorry dat moest gewoon even ) Ik sloeg de laatste treden over tot ik viel.. zo in de armen van me vriendin Yasmine. Nou kijk ik had dus een heel leuk idee, zullen we iemand van MainStreet gaan stalken? zei Yasmine met een bigsmile. Hmmm, zou ik dat nou wel doen dacht ik bij mezelf. Maar voor dat ik nee wou zeggen sprong het er al uit. JA JA JA OKE MAAR DAN WEL NAAR DAAN HE ! Riep ik er vlug uit. Voor dat Yasmine antwoord kon geven rende ik naar boven en begon aan me haar en make-up. Alles was gelukt tot Yasmine kwam.. Ze liet me schrikken en stak me mascaraborsteltje in mn oog. De woorden vlogen uit me mond. GODVERDOMME KUT KIND KEN JE DAN OOK NOOIT UIT KIJKEN, TERING, KUT, TYFUS. Yasmine keek me aan en begon opeens kei hard te lachen. JA WAT LACH JE NOU DOMME TRIEN, riep ik boos.. Opeens werd het stil. 'Je vind hem echt leuk he' zei Yasmine. Huh wat nee wie vind ik leuk? riep ik verbaasd. 'Sonja kom op doe normaal, ik heb het over Daan. Je praat er heel de dag over, als ik iets over hem vertel droom je helemaal weg en net werd je helemaal boos omdat ik je make-up uitschoot.. Na een goed gesprek over Daan had ik maar vertel dat ik Daan leuk vond. Gelijk durfde ik niet meer naar hem toe maar Yasmine wou het alsnog. Ik pakte me tas, pinpas en me make-up tasje en ging weg. We liepen de deur uit en riep nog even dat ik bij Yasmine bleef slapen, geen idee of ze het wel hoorde maar ik had het wel gezegt.

* In de Trein, vanuit Yasmine *

Sonja zat naast me maar er waren nog 2 stoelen tegenover ons vrij, tot er 2 jongens gingen zitten. Ze keken ons een beetje raar aan omdat we het over MainStreet hadden. We hadden het niet echt door dat er 2 jongens tegenover ons zaten tot dat die sonja weer als een down begon te gillen. 'OMG YASMINE DAT ZIJN REIN EN OWEN.' Ik sloeg een hand op haar mond zodat ze ophield met gilllen. Sorry Rein en Owen, Sonja is een beetje TEVEEL mainiac. Owen en Rein vonden het niet echt erg en ik eigenlijk ook niet.. Tot dat Sonja iets tegen Rein vertelde wat ik liever niet wilde..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen