43
Ik lag al in bed met Niall naast me. Harry lag in de logeerkamer, Louis lag bij Harry en Zayn lag in het zetelbed dat ook in die kamer stond. En Liam lag beneden in de zetel.
Iedereen sliep al maar ik kon de slaap echt niet vatten. Ik kroop voorzichtig uit bed en stapte zo stil mogelijk naar beneden.
Ik schrok me kapot als ik Liam aan de keukentafel zag zitten. "Wat doe jij op?" vroeg Liam. "Ik zou jou hetzelfde kunnen vragen." zei ik nogal bot. "Sorry voor vandaag." zei Liam zuchtend.
Ik wist niet wat te antwoorden dus knikte ik gewoon, terwijl ik wat thee maakte. "Wil je ook wat?" vroeg ik. "Ja graag." zei hij instemmend. Zodra het klaar was ging ik in de zetel zitten. Liam kwam naast me en legde een deken over ons beide. "Vertel me wat er aan de hand is." zei ik. Liam zuchte.
"Echt moet dat." zei hij. "Ja! Je hebt me proberen kussen, hebt me nogal intiem aangeraakt en ik wil een verklaring, ik denk dat ik daar wel het recht voor heb, niet misschien?" zei ik. "Oke oke." zei Liam.
"Niall is mijn beste vriend, en doordat jullie samen wat hebben ben jij men beste vriendin. En sinds een paar weken begin ik gevoelens te krijgen voor je." zei Liam. Ik draaide mijn hoofd weg van hem en liet het even bezinken.
Ik voelde zijn warme hand op mijn been en draaide mijn hoofd weer naar hem.
Onze lippen raakten elkaar, ik wist niet dat hij zo dicht was. Zijn zachte, zoete lippen plakten op de mijne. Dit gaf me best een goed gevoel wat eigenlijk totaal verkeerd was.
Liam plaatste zijn hand in mijn haren en zijn duim strijkend op mijn kaak. Terwijl hij met zijn andere hand mijn middel vastnam en me zo neerduwde op de zetel.
Ik lag nu neer met Liam boven mij hangend en onze lippen nog altijd aan elkaar gehecht. Zijn hand bevond zich nu al redelijk onder mijn top. En zijn tong tikte op mijn onderlip.
Ik dacht even na maar liet hem dan toch binnen. Ik plaatste mijn handen op zijn armen en voelde zijn biceps. Hij droeg een muscle tank. Ik vond het altijd zo sexy als Niall dat droeg. Maar dit was Niall niet het was Liam.
Met deze gedachte maakte ik me los uit Liam zijn greep en haalde mijn lippen van de zijne.
"Sorry ik liet me even gaan." zei hij. "Dit is zo verkeerd." zei ik schuldig. "Ja, maar het was zo lekker." zei hij. "Vond ik ook, maar dit kan niet. Ik ben met Niall." zei ik.
"Iedereen heeft wel eens affectie nodig, dus ik ook. Zie het als een vriendschappelijke behoefte?" zei Liam nogal onzeker.
Ik staarde naar de grond, en wist niet wat zeggen. "Je bent zo mooi." stamelde Liam.
Na deze woorden, nam hij me weer vast maar ruwer. Hij wringde direct zijn tong naar binnen.
Reageer (5)
ik lees maar door en door ik kan niet stoppen!!
1 decennium geledenNEEEEE
1 decennium geledenOHH HELL NO
OMG!!!
Ik heb net je verhaal gelezen & omg het is zo spannend schrijf aub snel verder nu wil ik zeker weten wat er nog volgt !
1 decennium geledenNEEEEEEEEEEEEEEE DRAMA!!!
1 decennium geledenOmggggg
Oh God ;o Liam, wat doe je nu?
1 decennium geleden