42
"Wat doe je?" vroeg ik geschrokken. Ik voelde dat zijn hand dicht naar mijn borst gleed, en de touwtjes van mijn bikini nam. "Als je liever half naakt staat, laat ik de touwtjes wel los hoor." zei Liam plagend.
"Gosh, dit overkomt me nu altijd. Dankje." zei ik. "Graag gedaan." zei Liam en overhandigde voorzichtig de touwtjes. In een vlugge beweging knoopte ik ze weer strak aan elkaar en schonk Liam nog een bedankend knikje.
"Waar zijn de andere nu naartoe?" vroeg ik. "Ze zitten al in de glijbaan." zei Liam. "Dan zullen we ook gaan." zei ik en trok Liam mee naar de trap. Boven aangekomen zagen we de jongens juist beneden komen.
"Heeeyy!!" riep Zayn naar ons. "We komen zo!" riep ik luid. Ik voelde Liam zijn armen rond mijn middel en samen gleden we in de glijbaan. Liam zijn armen strak om me heen, terwijl ik tussen zijn benen zit met mijn armen in de lucht.
Liam drukte een kus in mijn nek, maar toen ik dat besefte zaten we al in het water. 2 sterke armen hielpen me boven. Ik had verwacht dat het Niall ging zijn.
Maar Liam had me vast, ik lag in zijn armen. Hij liet me los en keek in mijn ogen, ik zag zijn hoofd dichterbij komen. Maar hij trok zich terug als de jongens kwamen. "En nu gaan wij samen!" riep Niall en nam mijn pols vast.
Ik liet me voorttrekken door Niall en liet het water langs mijn lichaam glijden. Ik keek nog achterom naar Liam die ook oogcontact met mij zocht.
"Aaahhh." riep ik luidkeels, Niall lag op zijn rug met mij tussen zijn benen, dus gingen we veel sneller. Met een plons kwamen we in het water. Ik ging niet onder omdat Niall me boven water hield, de gentleman. Doordat Niall me al vast had, duwde hij me nog wat hoger en plaatste me in zijn nek.
"Kippengevecht." zei Harry. "Kom in mijn nek Hazza." zei Louis en ik zag dat Zayn ondertussen ook in Liam zijn nek kroop. Doordat de jongens veel sterker zijn dan mij lag ik al snel uit Niall zijn nek.
"Nu omwisselen." Zei Zayn. "Niall kom jij nu bij mij." zei Harry. Best wel schattig als je lief in je broer zijn nek zit. Liam zijn handen rijkte naar mijn kont en zo naar mijn billen. En plots zat ik in zijn nek. Terwijl hij zijn handen stevig aan mijn benen vasthield.
Wat was er toch met hem, eerst probeert hij me te kussen en nu dit. Veel tijd om na te denken had ik niet.
Want Zayn en Louis waren al uitgeschakeld door Niall en Harry wat een vreugde kreet van Niall opleverde en dan was het aan ons. Ondanks dat Liam me goed vast had, lag ik erna een tijdje toch uit.
Achter de leuke waterpret. Zochten we nog een leuk restaurantje en aten wat lekkers.
De jongens hadden besloten om allemaal bij mij en Niall te overnachten.
Reageer (3)
No Liam just no, please?
1 decennium geledensnel verder!!
1 decennium geledenniall krijgt precies concurrentie ..
1 decennium geleden