Foto bij Hoofdstuk 16 ~ Leah McHall

“Komen jullie nog eten anders heeft Niall het dadelijk opgegeten” schreeuwde ik zo hard mogelijk door de deur van Jaylee’s kamer.
Ik hoorde wat gestommel en meteen vloog haar kamer deur open waar Jaylee in haar lingerie naar buiten kwam gevolgd door Liam in zijn bokser.
Sodeju die had een sixpack. Oke dat moest even gezegd worden.
Ik besloot maar even wat kleren voor hun te pakken aangezien ze dadelijk heel raar worden aangekeken door de rest. Iedereen wist wat tussen die 2 gisteren was gebeurt.
“Zo, geen tijd om de rest aan te doen?” begon Harry toen ik in de keuken aan kwam.
Meteen schoot ik in de lach net als de rest van de jongens.
“Hier wat kleren” zei ik terwijl ik de kleren in Liam’s handen duwde en door liep naar Niall bij wie ik op schoot ging zitten.
“Zo gaat goed tussen jullie 2 zo te zien” zei Jaylee terwijl ze haar truitje aan deed.
“Oh moet jij nodig zeggen mevrouw Payne” wie de bal kaatst kan hem terug verwachte toch?
Meteen schaterde Louis het uit van het lachen die al snel gevolgd werd door Harry.
Ik snap dat het onverwachts is dat ik bij hem op schoot zit.
Maar daar is toch niks mis mee? Ik bedoel ik ben niet degene die het bed deelt met een ander.
In dat opzicht is Jaylee heel gemakkelijk.
Niet dat ze iedere avond met iemand het bed deelt. Maar wanneer ze iemand echt leuk vind en blijkt te vertrouwen gaat ze er ook echt voor.
En dat heeft zich gisteren weer bewezen.
Ik bracht mijn vork naar mijn mond, maar voordat ik het in mijn mond kon steken lach ik alweer dubbel om Harry die een opmerking plaatste.
“Zeg Payne ik wist niet dat jij zo snel met iemand het bed indook” Liam stak onschuldig beide handen in de lucht.
Nog voordat ik mijn hap in mijn mond kon steken had Niall mijn eten in zijn mond.
“He hallo jij hebt zelf eten!” zie ik quasi boos.
“wol juh ut treg” zei Niall met volle mond.
Meteen schudde ik mijn hoofd. Voorgekauwd eten hoef ik nu ook weer niet.
“Doe ik normaal ook niet, maar Jaylee is bijzonder” zei Liam terwijl hij Jaylee om haar middel vast pakte en een kus op haar wang plantte.
Een ‘Awh’ geluidje kon ik niet achterwegen laten.
“Zijn jullie dan nu ook een stel?” vroeg Niall die zijn eten doorslikte. Meteen vestigde ik mijn blik op de 2, vooral op Jaylee en die er sprakeloos bij stond. Zo had ik haar nog nooit gezien een glimlach kon ik niet onderdrukken. “uhmm.. nee nog niet.. denk ik?” zei Jaylee na een lange stilte.
Even keek ze naar Liam die ook niet wist wat hij moest zeggen. “ik wil het haar op een speciale manier vragen” zei Liam na weer een moeilijke stilte.
“Dus jullie zijn ook eindelijk wakker” zei Zayn die net de badkamer uitkwam en dus duidelijk alles gemist had.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen