Hoofdstuk 15 ~ Liam Payne
Ughh Zayn donder gewoon op denk ik bij mezelf.
Ik geef hem een korte blik maar zeg niks.
“Pak dan ook een kamer” hoor ik Zayn wanneer ik mijn lippen weer op die van Jaylee leg.
Blijkbaar boeit Jaylee t niet veel aangezien ze me tegen zich aan trekt en haar benen om mijn heup klemt. Meteen klem ik mijn handen onder haar billen en til ik haar op.
“Komt goed” zegt Jaylee lachend en plakt nog voordat ik ook wat kan zeggen haar lippen weer op die van mij.
Ik loop door de woonkamer met Jaylee om me heen geklemd.
Leah schoot ineens op van Niall schoot en keek ons verontwaardigd aan.
Niall keek me met grote ogen aan, maar veel aandacht schenk ik er niet aan en loop ik door naar Jaylee’s kamer.
De volgende ochtend word ik wakker en zie ik dat Jaylee nog steeds op m’n borst ligt. Gisteravond was geweldig. De jongens hadden we horen vertrekken en eigenlijk vroeg ik me af of Niall nog een move had kunnen maken bij Leah. Maar volgens mij waren ze alle 2 te verlegen om ook maar een zet te doen. Niall had me zoals gewoonlijk weer in vertrouwen genomen en verteld dat hij Leah leuk vond en nadat Jaylee gisteren Niall verplicht had Leah te zoenen had ik al z’n vermoede over Leah’s gevoelens.
Zachtjes haalde ik mijn vingers door Jaylee’s haar.
Na een tijdje keek ik in de diep blauwe ogen van Jaylee. En fluisterde ze zacht “gister was geweldig” meteen kreeg ze weer rode wangetjes. Zo geweldig hoe ze het ene moment zo zeker kan zijn en het andere moment met rode wangetjes loopt. Ik drukte mijn lippen weer op de haren en trok haar wat dichter tegen me aan.
“ETEN IS KLAAR” hoor ik Leah roepen van achter de deur.
Kreunend haalde Jaylee haar lippen van de mijne. “We komen!” riep ze terug.. “Kun jij niks aan doen. Kom we gaan eten voordat ze dadelijk de kamer binnen komt” antwoorde ik op haar sorry-blik. Ik sloeg de deken van ons af en langzaam ging Jaylee recht op zitten. Ze hield haar deken voor haar borsten. “Een beetje preuts?” lachte ik. “Wat nu, mag een vrouw niet preuts zijn?” “Jij preuts? Was gisteren ander niks van te merken” lachte ik terwijl ik mijn boxer zocht.
“Zoek je soms deze?” vroeg Jaylee na een tijdje. Ze had haar string en bh alweer aan en hield mijn boxer in de lucht aan een vinger. “Ja eigenlijk wel” zei ik terwijl ik naar haar toe liep, meteen trok ze mijn boxer weg wanneer ik hem probeerde te pakken. “Je kunt hem verdienen” zie ze op haar lip bijtend. “Hoe dat dan?” mijn rechterwenkbrauw ging om hoog en ik keek haar verbaasd aan. Volgens mij weet ik al waar dit naartoe gaat. “Probeer maar iets” lachte ze. “lieve lieve lieve lieve lieeeeve Jaylee mag ik mijn boxer misschien terug?” “uhmm” zei de bedenkelijk “Nee, probeer maar iets anders” “ik snap hem” langzaam ging ik tegen haar aan staan klemde mijn handen op haar heupen en bracht mijn lippen weer naar de haren. “Komen jullie nog eten anders heeft Niall het dadelijk opgegeten” hoorde we Leah schreeuwen. “Niall?” vroeg Jaylee me verbaasd maar ik keek haar met dezelfde blik terug aan. Meteen duwde ze mijn boxer in mijn handen die ik dan ook onmiddellijk aan deed. Ik liep achter Jaylee aan, naar de keuken.
Er zijn nog geen reacties.