Foto bij Hoofdstuk 22

Ik heb weer even tijd om een stukje te schrijven dus hier is het! Whoehoew! Xx
P.s. Geniet maar van Niall en zijn sexy crazymofo t-shirt!

Amber POV

Harry. Zijn ogen scannen in minder dan een seconde mijn hele lichaam. En blijven dan hangen bij mijn ogen. Ze haken zich in de mijne vast en de heldere kleur van zijn ogen doet me bijna geloven dat ik hem al jaren ken en we een koppel zijn. "Euhm, we komen om de schoenen terug te brengen." Onderbreekt Lou de stilte. Zijn ogen schieten naar haar en zijn uitdrukking veranderd. Blijkbaar had hij Lou nog niet opgemerkt. "Oh, ja, tuurlijk, kom binnen." Zegt hij dan. Ben ik even blij dat ik Lou mee heb. We lopen naar binnen en volgen hem naar de woonplaats waar hij ons aanwijst om in de zetel plaats te nemen. "Willen jullie wat drinken?" Biedt hij ons aan. Louvia kijkt naar mij. "Euh, we komen gewoon de schoenen terugbrengen, we blijven niet lang." Zeg ik snel. "Euh, ja. Hier zijn ze." Zegt Louvia terwijl ze de schoenen uit doet. "Ach, fuck. Ik heb geen andere schoenen bij." Is ze serieus andere schoenen vergeten? Vergeetachtig... Harry lacht. "Je mag er wel van mij lenen." Stelt hij voor. "Dan moeten we die ook nog terug komen brengen zeker? Nee, ik loop wel op mijn sokken." Zeg Lou. Dankje. Ik wil echt niet nog eens terug komen. "Oh, oke, is ook goed."

Reageer (2)

  • 1DWriter

    Van zijn shirt genieten! Moet je niet eens vragen, doe ik zowizo al ;P

    1 decennium geleden
  • Leeyum4Everr

    Goeeeeeeeeeeeeeeeeed!!! :) Snel verder!!! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen