Proloog
Veel plezier
De ecliptianen hadden verschillende kolonies door heel het land verspreid. Ze werden opgeroepen voor het grote gevecht met de slangendragers, maar aangezien ze dit bericht te laat kregen en het gevecht toen al voorbij was, zijn ze nooit ingezet tijdens de strijd met de slangendragers. Tot vandaag.
Een magiër van de ecliptianen liep zo snel mogelijk richting de hoofdvestiging van de noordelijke kolonies. De poorten werden direct voor hem geopend en hij rende zo snel mogelijk naar de verblijfplaats van kolonel Reno. Toen hij binnen kwam, was Reno druk in gesprek met zijn raadsmannen. ‘Kolonel, ik heb bericht van uw moeder voor u’ sprak de magiër. ‘Je hebt bericht van mijn moeder Enora?’ vroeg Reno opgewonden. ‘Jammer genoeg is het vreselijk nieuws. Het 13e sterrenbeeld is gevonden, maar ze hebben het ritueel niet kunnen tegen houden en daardoor leeft de duistere heer Ophiuchus, of hoe hij zichzelf nu noemt, Rasalhague, weer’. ‘Dat is afgrijselijk!’ riep Reno uit. ‘Ik heb maar één dringende opdracht van uw moeder’ zei de magiër. ‘U moet zo snel mogelijk met uw raadsmannen naar het hoofdpaleis van de Ecliptianen in Australië’. De ogen van Reno werden groot en hij stond op. ‘Mannen, deze bijeenkomst is gesloten. Ik heb het vermoeden dat we een lange reis naar het zuiden gaan maken’.
Reageer (1)
Ohh.....
1 decennium geledenSnel verder!