Foto bij 062- Ella

Sorry, dat het zolang geleden is. Ik heb het al een tijdje geschreven maar ik had geen zin om het te typen. De examens starten ook maandag dus zal ik nog minder dan normaal (ja da is mogelijk) posten. normaal komt er vandaag of morgen nog een stukje. beloofd!
Ik wil ook al zeggen dat ik van 1 juli tot 8 augustus nie thuis ben dus niets zal posten...
Enjoy my lovely readers...xx

‘Jasmien! Ben je bijna klaar?’ roep ik richting badkamer.
‘Bijna! ‘roept ze terug. We zijn gaan shoppen en Jasmien wou perse nog douchen voor we naar de jongens gingen.
‘Eindelijk’, zucht ik als ik ze uit de badkamer zie komen. Ze lacht en excuseert zich. Ik grijp mijn tas en sleutels en we zeggen gedag aan papa.
‘Daddy, ben je zeker dat je niet meegaat?’ vraag ik nog voor we weggaan.
‘Ja, ga nou maar. Je bent al te laat’, lacht hij het weg. Ik geef hem vlug een zoen en vertrek samen met Jasmien.
‘Finally, you’re half an hour too late’, zucht Liam opgelucht als we arriveren. Ik geef hem snel een zoen.
‘Sorry, Jasmien wanted to take a shower before we came and we were already late from shopping…’
‘Girls’, mompelt Harry en ik geef hem een zachte stomp in zijn maag.
‘Nice to see you too, best friend’, zegt hij sarcastisch. Ik grijns en geef de andere 3 een knuffel. Daarna ga ik zitten. Harry kijkt verdrietig. Omdat hij geen knuffel kreeg, denk ik.
‘You look sad, Harry. Something wrong?’ lach ik. Harry begint te praten en zijn stem klinkt gebroken.
‘My best friend doesn’t like me anymore.’ Ik krijg medelijden en ga hem gauw een knuffel geven. Harry slaat zijn armen stevig om me heen en laat me niet meer los.
‘Liam? A little help please?’ zeg ik hulpeloos. Ze moeten allemaal lachen. Dan gaat mijn telefoon af. Doordat Harry schrikt, heb ik me zien los te wurmen.

- Hello, with Ella.
• It’s me, Eleanor.
- Hi Eleanor, how are you?
• I am fine, you?
- I’m fine too.
• Do you have time to come?
- No, I’m sorry. Jasmien and I are with the boys.
• Can you come to my house when you’re ready? Jasmien may come too.
- El, is there something?
• Elouise is with me and we need you here. Perrie is on her way.
- What’s going on, Eleanor?
• I tell you when you’re here.
- Is it something bad?
• I hope you can come soon, Ella.
- El…

Ze heeft ingehaakt. Ik loop nerveus terug naar de tafel waar ik daarnet van wegliep.
‘Babe, what’s wrong? You look nervous and upset’, vraagt Liam bezorgd als hij een arme om me heen legt.
‘No, it’s nothing’, wuif ik het weg. Jasmien kijkt me achterdochtig aan.
‘Ja, er is iets maar ik weet niet wat. We moeten zo snel mogelijk naar de meiden.’ Jasmien knikt maar de jongens begrijpen er niets van.
‘We have to go’, zegt Jasmien als ze opstaat. Ik knik en volg haar voorbeeld.
‘What’s wrong? Is it something with Eleanor who just called you?’ vraagt Louis bezorgd. Ik schud mijn hoofd en we vertrekken richting Eleanor.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen