Mandy had heimwee naar thuis ze zat alleen in de tuin te roken en te huilen toen Xavier haar kwam opbeuren.
"Ach Mandy het komt wel goed met je alles komt goed. Hou vol'.
"Maar ik mis mijn man, mijn kinderen en kleinkinderen zo".
"Ja Mandy ik mis mijn ouders ook en mijn zussen maar je moet niet opgeven daar krijg je echt spijt van later.
Jouw kinderen, kleinkinderen en zeker je man zullen apetrots zijn als je straks het huis uitgaat. Ookal wordt je zaterdag geeilimineerd of win je het geld.
Iedereen is trots op je en dat zal altijd zo blijven".
"Ooh dankje geef me een knuffel".

Derek en Noortje lagen nog in bed het was al 12 uur in de middag en Big Brother besloot ze wakker te maken.
Er klonk een heel luid alarm en Noortje schrok wakker en zat rechtop in haar bed.
Derek bleef slapen, het alarm ging door en door en Derek moest wakker worden.
Jason had er genoeg van hij vulde een fles water en gooide dat over zijn gezicht heen.
Iedereen moest lachen behalve Derek natuurlijk hij stond op en rende naar Jason toe met zijn handen vooruit.
Noortje kon hem nog tegenhouden.
"Wat moet je dan klootzak, kom hier en gooi water in jou gezicht".
"Oh ja moet je doen je durft het niet eens sinds jij dat maandagavondspel gewonnen hebt krijg je opeens kapsones".
"Ik krijg kapsones hallo jij popt hier op dag 2 met een meisje die je amper kent".
"Zeg dat nog eens ik ga jou eens goed in je gezicht slaan".
Jolie kon Jason net tegenhouden toen Big Brother ertussen kwam.

Dit is Big Brother Jason naar de slaapkamer en Derek naar de tuin.
Voor straf in deze ruzie moeten jullie vanavond naar de gevangenis met zijn tweeen en daar overnachten.
Er werdt gescholden in het huis. Jason zei "moet ik met dat geval alleen in een cel overnachten (...)".
En Derek was er ook niet blij mee.

Hoe gaat het in de gevangenis dat zien we morgen

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen