Foto bij de indeling ( de hereniging van Harry en Amy)

Na heel veel gepraat te hebben met de jongens van Main Street begint het dan eindelijk.

Amy P.O.V.:
"Mag ik jullie aandacht ik wil dat jullie opletten tijdens de indeelsirmoni, porfessor Anderling" zegt Perkemetus. "Oké als ik jullie naam noem dan gaan jullie op de kruk zitten en woord je ingedeeld" zegt professor Anderling. Na een aantal namen. "Harry Potter" roept professor Anderling. Ik zie hoe Harry langzaam naar voore loopt, en de hoed op krijgt. "Mmm... weer een Potter hé" sprekt de hoed hard genoegd dat iedereen het hoordt. "Hoe bedoelt u weer een Potter?" hoor ik Harry onzeker vragen. Ik hoor een paar mensen grinikken terwijl ik en Perkemetus wissel. "Dit klikt misschien raar Harry maar jij hebt een zus van 15 jaar" zegt Perkemetus rustig en wenkt mij dat ik moet komen. "Hoi Harry" zei ik zonder aarzeling en met een glimlach die ik bijna altijd had. "Amy" hoor ik hem met aarzeling zeggen. "Ja Harry ik ben jou ouderen zus en ik heb niet als jij en litteken alleen heb jij hem op je voor hoofd en ik op mijn linker schouder" zeg ik nog steeds glimlachend. "Mag i..ik hem zie..." zegt Harry stooterend. "Ja hoor" zeg je terwijl je vestje uittrekt. '' Oke als de familie reuni klaar is dan ga ik je indelen" zegt de hoed ongedullig. 'Ja hoor" zeg ik en loop langzaam weg met de gedachte dat ik er nog wel met Harry over zou praten. "Dus geen zwadderig he je bent net zoals je zus die wilde daar ook niet oke ik weet het GRIFOENDOR" schreeuwt de hoed keihard door de grote hal. Er barst een groot applaus uit aan de tafel waar ik aan zat."Nu hebben we bijde Potters" roepen Fred en Greoge blij.

Reageer (1)

  • Luckey

    Whoop whoop ^^
    Snel verder please ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen