haar naam is sara ze is 14 jaar
ze is nog jonge
maar ze word niet opgemerkt op school
thuis is het alleen maar ruzie
en meer heeft ze niet

*tuut tuut*
langzaam word ik wakker en zet mijn wekker af.
het was maandag ochtend en weer school.
ik ging naar de badkamer en keek me aan.
Men lang bruine haren waren helemaal en de knoop, mijn bruine ogen waren slaperig. ik douchte me snel en kleede me aan.'goedemorgend papa'zei ik tegen de man die weer last had van een kater. 'zeg er maar niks van' zei hij slechtgezint.Ik kamde mijn hare en bond het samen. ik at men ontbijt en nam snel men boekentas en vertrok naar de bushalte. Een groepje jongens stond weer daar zoals elke morgen. 'Kijk ons kleintje is weer hier.' zei een spottend naar mij.Ik merkte het zelf niet want de bus kwam al aan. er was plek vanachter zoals altijd. aangekomen op school ging ik naar mijn vrienden en prate wat over het weekend. Melissa had weer een super weekend achter de rug en vertelde het maar door en door.Mellissa was zo'n meisje die bij alle jongens in de smaak viel ze was mager had geld en het uiterlijk. 'Hey sara genoten van je weekend?' vroeg ze. 'Niet echt. ma en pa hadden weer ruzie.' zei ik tegen haar mellissa was een van mijn beste vrienden en nam het altijd voor me op..


vervolg komt nog
eerste verhaal
tell me what ya'll think ^^

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen