Foto bij [11] Perfect Day

http://www.youtube.com/watch?v=al7-ndJMyUM WAUW

‘Melissa, reageer nou, ik wil het weten!’ Sanne schreeuwt bijna in mijn gezicht.
‘Huh?’ Ik heb haar vraag niet gehoord.
‘Ja, of jullie gezoent hebben!’ Sanne haar ogen glinsteren van opwinding.
Ik schud mijn hoofd. ‘Hij gaf me wel een kus op mijn wang.’ Ik voel de plek waar zijn lippen waren nog branden.
Als ik naar de keuken wil lopen gaat mijn telefoon af, een sms.

‘’Hey Melis (mag ik je zo noemen?) Ik vond het echt heel gezellig vanavond, ik hoop jij ook, en ik ben iets vergeten te vragen. Zou je vrijdagavond met mij uit willen? Xx Jasper.’’

Ik grijns naar mijn telefoon. Hij wil met me uit. Ik huppel naar de keuken om een glas wijn in te schenken en ga dan met puk op het balkon zitten. Sanne komt ook zitten en hoort me uit over mijn avond.
Daarna gaan we naar bed, want de hele week zijn we druk met projectweek.

Het is nu donderdag, en ik heb nog niks gehoord van de modellenscout, of van Jasper. Ik had hem een berichtje gestuurd dat het me heel erg leuk leek, maar hij heeft niet gereageerd.
Als de lessen van vandaag afgelopen zijn, gaan Sanne en ik naar een muziekwinkel. Ik heb gespaard voor een nieuwe gitaar, en met het geld van mijn stage, kan ik er eindelijk 1 kopen.
Ik zie een hele mooie witte, met versiersels in een rek hangen en ik pak hem er uit en speel er een stukje op. Hij speelt geweldig!
Ik reken af en stop hem in mijn gitaarhoes. Ik ben er echt blij mee.

Het is 4 uur in de middag, en het is warm, Sanne en ik hebben samen een ijsje gegeten en zitten op een bankje bij Hoog Catherijne. En dan gaat mijn telefoon.
‘Hallo, met Melissa.’
‘Hallo, met Trudy van Bright modelling.’ Mijn hart slaat even over.
‘Ik kan je mededelen dat je door de selectieronde heen bent gekomen. Volgende week woensdag is er een workshop waar je verplicht bij moet zijn. Je krijgt er nog een brief over thuisgestuurd met verder informatie. Heb je nog vragen?’ Trudy praat snel en ik ben blij dat ik alles heb verstaan.
‘Nee, ik heb geen vragen. Heel erg bedankt.’
‘Het is ons een genoegen, je bent een aanwinst voor ons bureau als je door de volgende selectie komt.’
Ik grijns breed. Sanne kijkt me ook al glunderend aan, ze kon alles verstaan.
‘Dankuwel.’ Zeg ik nogmaals.
Ze wenst me nog een fijne dag en hangt dan op.
‘Melissa, goed gedaan! Ik wist wel dat het je ging lukken, je bent beeldschoon! Dit moeten we vieren.’ Sanne is bijna blijer dan ik, als dat mogelijk is.
We besluiten om naar ons favoriete restaurant te gaan en gaan heerlijk uit eten voordat we terug naar Houten gaan.

De volgende dag hebben Sanne en ik onze presentatiedag waarop we moeten laten zien wat we geleerd hebben deze week, en we slagen met een ruime voldoende. Alles gaat goed deze week.
In de pauze besluit ik om Jasper nog een bericht te sturen met de vraag of alles nog doorgaat.
De volgende pauze heb ik een bericht terug.

“Hey Melis, natuurlijk gaat het door. Sorry dat ik niet gereageerd had, ik had het erg druk deze week, maar daar vertel ik vanavond over. Ik haal je om half 9 op. Xx Jasper.’’

Deze dag kan niet meer stuk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen