Foto bij Moment One

This is Emma.

Emma
'All the trafic to Londen city are stuck ... '
Ik zucht en sla half-slapend op mijn radiowekker. De wekker stopt en ik ga rechtzitten. Maandag. F*ck. Ik ga naar mijn kast en neem er wat random kleren uit. Ik ga naar de badkamer en neem een snelle douche.Ik droog mijn haar en doe mijn kledij aan. Nog even mijn make-up bijwerken en ik ben ready to go. het is één van die zeldzame, warme dagen dus ben ik gegaan voor een shortje en een strapless T-shirt.Ik neem mijn tas van de grond en ga naar beneden. "Goodmorning people!" Zeg ik blij maar mijn glimlach verdwijnt als ik zie dat alleen Ben, mijn stief-vader, op de zetel zit. B:' Do you really have to go to school like that? You look like a slut who ran away from a institute for mental care' Em:' Like you look so good?' Ik weet dat het eigenlijk niet zo slim is om hem uit te dagen maar ik kan het niet laten. Hij gaat rechtstaan en neemt mijn pols ruw vast. B:' What did you say there?' E:' Like. You. Look. So. Good?' zeg ik duidelijk en hij slaat me in mijn gezicht. Niet hard. Zo slim is hij wel want anders zouden mensen het zien. Hij laat mijn pols los en ik neem direct een stap achteruit. Ik kijk naar mijn pols en zie dat die paars geworden is.In de keuken neem ik mijn eten uit de ijskast en een armband van de kast.
Covered.
Ik loop naar buiten en steek mijn oortjes in. " Nothing's fine I'm torn " neurie ik me met Harry. Hij is van een boyband die nu meedoet met X-factor. Ik wil ze zo graag ontmoeten maar ja... je kent het eh. Boybands. J:' And, dreaming about Niall again?' Ik kijk op en zie dat Josh me met een glimlach aankijkt. Ik kijk betrapt en geef hem een knuffel. Hij is mijn beste vriend sinds het eerste middelbaar. Hij is eigenlijk mijn enige vriend... Akward. Hij is aanvoerder van de basketbalploeg en is zo één van de populairste op school en toch mijn vriend. Ik word nogal uitgesloten op school. Ze vinden mij vreemd en dat maken ze me heel graag duidelijk. Hij laat me weer los en kijkt me met zijn prachtige ogen aan. Jep ik heb sinds een jaar een giant crush. Waarom zou hij me zien staan als lief? ik ben maar een GEEK die goeie punten heeft.
J:' What's up Em? You're thinking?' Ik geef hem een zachte boks en kijk hem boos aan. Em:' I was thinking about our friendship ' J:' Aww ' Hij gaat naar zijn fiets en maakt het slot open. Hij stapt op en ik ga op de bagagedrager zitten. Ik leg mijn armen stevig rond zijn buik en doe teken dat hij mag vertrekken.
J:' What do you think about our friendship?' Em:' That it's weird but I'm loving it' J:' Stop you're making me blush and hungry' we lachen even en botsen bijna tegen een auto. Em:' Can we stop at Mc.Donnalds?' J:' Em, it's 8 o'clock in the morning?' Em:' Maybe not the right time for a Big Mac.' J:' Do you think?' zegt hij op een retorische manier en ik stomp hem zacht.

Josh
Ik word wakker door mijn wekker en neem een douche. Ik ga vandaag Emma verrassen door haar op te halen. Eigenlijk kan ik gewoon niet wachten om haar te zien. Ze is mijn beste vriendin maar ik zou graag meer willen. Waarom zou ze ooit op mij vallen? Uiteindelijk gooi ik alleen maar wat ballen in een ring. Ik gooi mijn tas over mijn schouder en ga naar beneden waar mijn kleine zusje, Sophie, en mijn moeder al aan de ontbijttafel zitten. Ik geef mijn moeder een kus op haar wang en ga erbij zitten. Mijn zusje is zoals altijd nog snel haar wiskunde aan het maken. Ik maak een afkeurend geluidje en ze kijkt even op. J:' You're not going to be an astonaut this way' Ze steekt haar tong uit en ze doet weer verder. Ik neem mijn lunch en prop die in mijn tas. J:' I'm gonna pick up Emma ' zeg ik en ik ga richting de schuur om mijn fiets te halen. S:' Yes emma' zegt ze met een dubbele ondertoon en ik steek blozend mijn tong naar haar uit. Zij is hopelijk de enige die iets door heeft. Ik fiets naar Emma's huis en zie haar op straat neurieën. Ze ziet er prachtig uit en zingt soms een zin mee. Het in de cover van one direction, hoe ik dat weet? Ze kan er niet over zwijgen. Ik wou dat ze ook zo over mij dacht... Ik doe mijn fiets op slot, uit gewoonte, en ga naar haar. J:' And, dreaming about Niall again?' Ze schrikt en kijkt op. Ze kijkt me met haar prachtige ogen aan. Mijn adem stookt even en ze omhelst me. ze laat me los en kijkt even in het niets. ze is aan het denken... J:" What's up? You're thinking ' zeg ik op een plagerige toon en ze geeft me een zachte stomp op mijn schouder. Em:' I was thinking about our friendship' Ja, vriendschap... Dat is een subtiele tip. J:' Aww ' Ik doe mijn fiets van het slot en stap op. Ze gaat achterop zitten en houd zich vast aan mij. De plaats waar haar armen liggen worden heet. Ik moet hier echt over geraken. J:' And what do you think about our friendship' vraag ik en ik vertrek. Em:' that it's weird but I'm loving it' Ik voel mijn wangen rood worden en denk snel aan iets anders. J:' Stop, you're making me blush and hungry' We lachen even en ik bots bijna op een auto. Em:' can we stop at Mc.Donnalds?' Dat is echt een typische Emma vraag. J:' Em, It's 8 o'clock in the morning?' Em:' Maybe not the wright time for a Big Mac?' J:' Do you think?' zeg ik op een retorische toon en ze stampt me zacht in mijn linkerzij. Ik kijk naar haar pols en zie dat haar armband gezakt is. Haar pols ziet weer paars. Ze denkt dat ik van niets weet. Ik weet even niks te zeggen dus blijf ik maar gewoon stil tot we op school zijn. Ik laat haar eerst afstappen en doe mijn fiets vast. Ik kijk om en zie dat ze nerveus haar armband weer goed legt. Ik wacht nog steeds op de dag dat ze het me vertelt. Ik doe mijn sleutel in mijn tas en we lopen uit het fietsenhok. Ik wil zo graag mijn arm op haar heup leggen en haar zo dicht mogelijk bij me drukken. J:' So why do you think our friendship is weird?' Ze kijkt op en legt een pluk haar achter haar oor. Em:' You're a Top basketball player and one of the most populair people of the school. and what am I ?' Een bloedmooi, slim en grappig meisje wil ik zeggen maar in plaats daarvan zeg ik 'My favorite redhead' ze glimlacht even maar die verdwijnt al snel. Eerst weet ik niet waarom maar dan zie ik Amanda onze kant opkomen. Zij is de populairste van onze school en dringt zich echt Zo op. Ik wil haar niet. De enige die ik wil is Emma. Als zij dat nu eens zag.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen