Foto bij in de trein

Amy P.O.V.:

"Hey, Fred. Hoi Greoge". zeg je zo vrolijk als altijd. "Heey Am," zeggen Fred en Greoge tegelijk. "En hoe was..." begint Fred. "... je vakantie?" maakt Greoge de zin af. "Een beetje het zelfde maar wel leuk, en bij jullie?" vraag je met een glimlach tegen ze. "Oké... "begint Greoge de zin. "... maar onze broer komt ook naar Zwijnstein" zegt Fred.


Tijdsprong in de trein.
Amy P.O.V.:
Je klopt aan bij een coupé die nog niet zo vol zit, " mag ik er bij komen zitten" vraag je zo bleeft mogenlijk aan de twee jongens die er in zitten tot je er één herkent. 'Ja tuurlijk mag dat" zei de jongen met het rode haar. "Ben jij toevalig niet Ron Wemel" vraag je aan de jongen met rode haren. 'Ja hoe weet jij dat" vraagt Ron met ongeloof en angst in zijn stem. "Je broers en je rode haar, dus eerst jaar op Zweinstijn" vraag je. 'Wie zijn mijn broers dan van wie je mij kent" vraagt Ron nu echt bang aan het meisje waarvan hij haar naam nog niet eens weet. "Fred en Greoge natuurlijk" zeg je met een glimlach je hoort Ron opgelucht zuchten als de anderen jongen (Harry) iets aan je vraagt," mag ik wat vragen" vraagt hij met wat onzeker heid in zijn stem. "Ja tuurlijk" zeg je vrolijk terwijl je naast de jongen gaat zitten en hem glimlachen aan kijkt. "Wat is je naam" zeg je een beetje van je stuk gebraagt door haar glimlach. " Oh sorry ik ben Amy" zeg je met een lach en een beetje verwaring in je stem doordat je dat nog nooit had gedaan."He Amy ik ben Harry, Hary Potter" zeg je terwijl je hem uitsteekt en voelt hoe haar zacht hand hem schudt.

Reageer (1)

  • Luckey

    Whoop whoop
    Snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen