Foto bij Part2 --Getting over you

Addam pov--
Ik weet dat je het niet meende zeg ik en zie Liam zijn hoofd weer op gaan .
Hoe bedoel je ? .
Ashley heeft het ook ooit eens bij mij gedaan en toen had ik ook ruzie met citney .
Echt dus ..zal ze me vergeven denkje ?
Ik hoop het voor jou . mompel ik en zie liam gebroken kijken .
Je bent het niet zekker he ? Hoor ik Liam zeggen en bijt op mijn lip .
Liam zucht en staat op .
Wat ga je doen ? .Ik denk naar huis zekker ik kom wel nog eens langs ;mompeld hij en wil weg lopen maar zie Aby binnen komen .
Aby h- . nu niet liam misschien binnen een paar maand . Zegt ze hem wat me verbaast doet opkijken .
Aby ! . Wat ! .Liam loopt weg naar buiten wat me boos doet kijken naar Aby .
Wat doe je je laat je lievde voor je voeten vallen !!
Bemoei jij je eens niet ! Deze keer wel Aby je weet niet meer wat je doet moet ik je ook in het gekkenhuis steken ?!!
Ze kijkt me boos aan en loopt naar boven . Dat had ik natuurlijk niet moeten zeggen maar het is waar na pap en mam omgekomen zijn is ze veel te veel veranderd !. En daar wil ik verandering in . Ik mompel wat en loop naar boven .


volgend dag

Aby sta op je moet naar school ! . Ik wil niet gaan ! ...
Ik loop naar boven en loop de amer in van Aby . Wat heb je gedaan ? Momel ik en kijk haar kamer rond . Over zie ik kleren alles is een stort ik wist dat dit ging gebeuren ! .
Aby wat heb je hier gedaan !? Roep ik boos uit en zie haar boos op kijken .
Vertrek eens uit mijn kamer ! . Oke je kan dan wel thuis blijven maar je kuist wel even je kamer op ! Roep ik boss uit en loop terug naar benden

School ..

Ik loop de poort binnen en zie casy en stefany op me afkomen zoals alle dagen .
Nu niet Mompel ik tegen hun en loop hun voor bij . He Addam ! Ik kijk op en zie daario op me afkomen .
Wat is er met jou gebeurt ? Hmm Liam en Aby hebben ruzie en ze werkt het op mij uit en nu hebben ook ik en Aby ruzie gekregen ; Zeg ik zuchtend en zie hem bezorgt kijken .
Dat komt wel goed man ! Zegt hij en geeft me een schouderklopje .

.....home again .....

Aby ! Wat ?..
Je hebt niets opgeruimt ! Roep ik boos uit naar haar en zie haar vies kijken .
Wat heb je Jij hoeft niet kwaat te zijn ik wel !
Man hoepel op ik ken je niet meer ! Ik neem Aby vast aan haar kraag en kijk haar boos aan .
Aby wat is er aan de hand met jou wat heb je , Wat heb ik je misdaan ?
Laat me los lozer ! Roept ze boos terug wat me gebroken doet kijken .
Kijk niet zo ! Roept ze alweer boos en probeert los te komen .

Bonk"" Van de pijn laat ik Aby los en kijk haar met 1 oog pijnlijk aan .
Ze slaat haar hand voor haar mond en kijkt me met grote ogen aan .
H-..het spijt me Addam ik wist niet -.
Naar je kamer Aby nu ; Mompel ik gebroken en kijk haar aan .
Ze blijft me aan kijken maar loopt dan vlug naar boven .
Vliegensvlug loop ik naar de badkamer en kijk naar mijn oog .
Mijn god .Mompel ik en blijf staren naar mijn oog die blauw is en mijn wang die vol krassen staat .
Nog nooit heeft Aby me aangevallen of pijn gedaan Ik was haar lievelings broer en dan ook wel de enige maar dit zou ze nooit doen wat was er met haar was ze zo kwaat op Ashley dat ze het op mij uitwerkte ?

Aby pov ..

Wat heb ik gedaan ? Mompel ik in mijn eigen en pak mijn benen vast .
Ik heb nog nooit mijn broer pijn gedaan en zou het ook nooit gedaan hebben ?
Waarom deed ik dat ? Ik sta op en begin stil mijn kamer op te kuisen het geene wat hij me vroeg en ik normaal altijd zou doen .
...
als ik klaar ben loop ik stil naar beneden en hoor de jongens en addam praten .
ik zucht en loop met gebogen hoofd naar binnen . Ik laat een traan gaan en loop naar addam .
Mijn kamer is opgeruimt . Zeg ik stil . En zie hem knikken .
Het spijt me ik .. ik weet niet waarom ik het deed . Zeg ik weer stil en zie hem alweer knikken .
Ik zucht en loop naar buiten . De tuin mijn thuis ... Ik loop mijn Tuinhuisje in waar ik mijn kamertje heb van gemaakt en laat me zakken op de zetel en zet mijn tvtje aan . Ik zet het op een muziek progamma en sluit mijn ogen waarna ik stil in een zwart gat val ..

Addam pov ..

Add wa doe je ? Ik knikte Oke naar haar niet genoeg ? Daario knikt neen en staat op .
Waar zit ze nu ?Vraagt hij wat me vragend doet opkijken . In haar tuinhuisje waarscheinlijk .

Daario pov ..

Ik loop naar binnen en zie haar liggen op haar zetel . Aby ? Zeg ik waardoor ze opschrikt en me aankijkt .
Daario ?
Ik knik en zie haar opschuven in haar zetel . Ik ga naast haar zitten en kijk haar aan .
Ik weet dat je het niet meende . Hoe bedoel je ? ......

straks nog een klein stukje xx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen