"Niet kijken." Zeg ik streng.
De jongens knikken en draaien zich om, waarna ik rustig, met de jurken de hotelkamer kan verlaten. Ik neem de trappen naar beneden en wordt door een man van de beveiliging van de jongens naar een limo gebracht. Deze zet me af voor een groot gebouw, waar ik naar binnen wordt geleidt en af wordt gezet voor een deur. Ik klop aan en een mooi jong meisje doet open, ik schat haar tussen de 20 en de 30.
"Hallo, jij bent Anne?" Vraagt ze vriendelijk.
"Yup." Antwoord ik nog een beetje onwennig.
"Mijn naam is Simone." Glimlacht de vrouw.
Ze vraagt me vriendelijk binnen en ik kom terecht in een grote ruimte, links staat een scherm een een paar spiegels, verder een tafel met allemaal beauty producten, een piano, gitaren, maar vooral heel veel rekken met kleding. Oh en helemaal achter in de hoek zie ik nog drie andere vrouwen staan.
"En welke jurk heb je gekozen?" Vraagt de vrouw die me binnen liet, Simone.
"Uh ja, sorry dat ik niet eerder iets heb laten horen." Begin ik. " Maar ik heb er twee gekozen omdat ik zelf niet kon kiezen, ik hoop dat dat geen probleem is?"
Simone glimlacht. "Helemaal niet! Laat maar zien!"
Ik doe de zak open en haal de jurken eruit. Eerst komt de bruine met glitters. Ik leg de jurk plat neer op de grond en ga naar Simone ertegenover staan. Daarna haal ik ook wit met zwarte jurk uit de zak en leg die naast de bruine. Simone bestudeert beide jurken even goed en kijkt dan naar mij.
"Ik denk dat we ze gewoon beide moeten proberen." Concludeert ze.
Ik knik en pak de jurken op. Simone wijst me een plek om me om te kleden. Achter het scherm links in de ruimte.
Ik trek eerst de witte jurk aan.
"Oke..." Verlaat Simone's mond als ik achter het scherm vandaan kom.
"Jess, Tul en Mar komen jullie ook even?" Roept ze dan.
De drie vrouwen die achter in de ruimte stonden komen mijn kant op en stellen zich kort voor.
"Hey, mijn naam ik Jessica, hier links van me staat Marcy en aan de andere kant Tulisha."
Ik lach en stel mezelf ook even kort voor, waarna we weer overgaan naar de orde van de dag: De jurk.
"Ik moet zeggen dat je wel echt een prachtig figuur hebt!" Merkt Marcy meteen op.
"Bedankt." Lach ik verlegen.
"Maar deze jurk is... nou ja..." Gaat Marcy verder.
"Te min." Vult Jessica voor haar in.
"Precies."
Ik hou wijs mijn mond en luister naar de vier dames die hier duidelijk vertand van hebben.
"Wat vindt je zelf?" Vraagt Tulisha dan.
"Uhm... ik vind hem niet slecht, maar ik heb hier niet echt verstand van eerlijk gezegd." Beantwoord ik haar vraag.
"Oke, trek de volgende maar even aan anders." Vraagt Simone me.
Ik knik braaf en loopt terug achter het scherm.
"Wow... deze is perfect!!!" Zegt Jessica meteen enthousiast.
Ik moet zeggen dat de bruine jurk wel een stuk beter zit.
"Yup. Dit is het." Voegt Marcy toe.
"Perfect." Concludeert ook Simone, Tulisha knikt instemmend.
Ik bewonder mezelf in de jurk nog even voor de spiegel en knik dan ook. "Ja, deze wordt het."
Nu hopen dat Niall hem ook leuk vindt.

"Zo klaar." Marcy heeft eindelijk mijn make-up af, ik heb bijna een uur gezeten, zonder spiegel.
"Klaar?" Vraagt ze en ze staat in de houding om me een spiegel te geven.
Ik knik zenuwachtig, straks zie ik er uit als een half opgegeten clown, je weet het maar nooit in deze wereld.
"3, 2 1.."
Mijn mond valt open van verbazing, ik.... ik... b-ben... prach... prachtig.
Mijn bruine haar hangt gevlochten over mijn schouder, in het licht lijkt het zelfs een beetje blond.
Mijn lippen zijn naturel roze en mijn ogen passen perfect bij de jurk. Mijn schoenen zijn weliswaar een beetje minder classy, maar toch mooi.
Niet eens te beginnen over mijn nagels.
Helaas moet ik al snel afscheid nemen, aangezien de jongens buiten al staan te wachten tot zij zich mogen omkleden. Ik bedankt de dames heel uitbundig en loop dan met een badjas naar buiten, waar de jongens als nieuwsgierig staan te wachten.
"En? En? En?" Hoor ik Louis roepen. Ik laat me niet kennen en loop snel door. Ik vang nog een blik op van Niall die me aanstaart en verdwijn dan terug de limo in. Ready to shine!



BELANGRIJK!

Heey guys,
Ik heb een vraagje voor jullie:
Als ik een deel twee van dit verhaal zou maken, zouden jullie het dan lezen en ook een abo nemen?
Ik heb namelijk nog te veel ideeën voor deze story en aangezien er nog een onverwachte draai gaat komen dacht ik dat het misschien beter was om het in tweeën te delen.
Dat zou betekenen dat deze (als het goed uitkomt) precies bij hoofdstuk 100 is afgelopen.

Ik kan wel al vertellen dat als jullie een tweede deel willen, deze WAARSCHIJNLIJK 'Top of the World • Niall James Horan' gaat heten....
Wat denken jullie?

X

Reageer (3)

  • Multiply

    Jaa! Deel 2! Jessica, whoo.. haha

    1 decennium geleden
  • XLouisLoverX

    JAAAAAAAAA I WANT I WANT HAHA
    DEEEEEEL 2 HERE I COME ABO DEFENTLY :P (H)
    xx snel verder

    1 decennium geleden
  • clearbluewater

    JAAAA DEEL 2!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen