18 mei 2019
De dagen waren lang en hard. Het alleen zijn deed me geen deugd en ik kon niet meer rond mijn gedachten heen. Ik voelde me nog steeds beter dan maandag maar ik begon te beseffen welke rol Elle had in mijn leven . Eigenlijk was ze alles. Naast de jongens was ze het enige die me wat bezighield. We hadden elkaar ontmoet 5 jaar geleden. Op een feestje. Andy. Had een feestje en als toenmalige beste vriend was ik natuurlijk uitgenodigd. Al mijn oude vrienden waren er en ik had het geweldig naar mijn zin. Als het feestje al wat bezig was kwam Elle verlegen naar me toe. "Jij hebt nog een relatie gehad met danielle peazer toch?" Vroeg ze voorzichtig. Danielle en ik waren 6 maanden geleden voor een 2de keer uit elkaar gegaan en ik wist goed genoeg dat ze onze relatie al meer dan 2 kansen gegeven had.
Flashback
Traag knikte ik. Dani was nog steeds een moeilijk onderwerp en ik sprak er niet zo graag over. "Ik dans. En um. Eerlijk gezegd ben ik een grote fan van haar werk. Zou je een handtekening kunnen krijgen?" Ik zuchtte. "Ik zie haar niet zo vaak meer. En ik zou heel graag willen maar dat doet ze amper. Ze denkt nog steeds dat mensen haar anders zullen haten. Omdat zo is ze ook beroemd geworden door mij. Het spijt me. Maar um. Ik kan je een handtekening bezorgen van de liam payne. Zijn hand en ik zijn goed bevriend dus ik zou altijd een goed woordje willen doen." Ze keek me eens aan. "Sorry. Ik had het niet moeten vragen. Ik uh. Ben niet echt het type om naar jullie muziek te luisteren. Maar alvast bedankt." Ze draaide haar om om weg te gaan. Maar ik had haar arm gepakt voor ze iets kon doen. "Wel. Ik waardeer dat je mijn ex waardeert. Maar je kunt toch wel je naam zeggen niet. Zoals je zei. Je bent geen fan. Dus kunnen we vrienden zijn niet?" Ze knikte. En zat naast me neer. We praten de hele avond. Wanneer ik eindelijk andy had kunnen afschudde zaten we in de tuin. "Je bent leuker dan ik je verwacht had" ik knik.
"Dank je?" Vroeg ik lachend. "Ik bedoel. Ik dacht dat je hier zou komen. Je volledig dronken drinken en dan een meisje pinnen." Ik keek haar verward aan. "Waarom denk je dat?" "Je staat altijd op het internet op feestjes en in clubs. Ja ik heb danielle een beetje gestalkt." Zei ze. Ik lachte nu. En schudde mijn hoofd. "Andy sleurt me overal naar toe. En als ik met danielle mee ben waarom zou ik dan een meisje pinnen. Ik bedoel dat zou niet echt eerlijk van me zijn niet?" Ze knikte. "Sorry. Ik had je zo voorgesteld." "En vond het dan waarschijnlijk goed dat ik bij Danielle weg was zodat ze eindelijk een serieuse relatie kon beginnen?" Het was meestal zo. "Euh" "ja dus" ik staarde voor me uit. "Ik kan de haat begrijpen. Niet iedereen kan je leuk vinden. Maar als mensen dingen beginnen zeggen terwijl ze je niet kennen" ze legde een hand om mijn bovenarm. Ik keek haar aan. "Het spijt me. Het is gewoon jullie zijn zo rijk. En dan trek je nogal snel conclusies." Ik lachte. Maar wist dat ze gelijk had. Veel mensen hadden snel hun conclusies klaar. "Het is oke. Ik ben eraan gewend. "Nee, nee. Je bent een gevoeilige jongen. Meer mensen zouden moeten weten hoe je echt bent" ik knikte. "
We hebben een 3D film. Daar komen onze persoonlijkheden mooi in voor. En voor een niet fan moet het wel irritant zijn om een hele film te kijken maar ik heb hem een paar keer gezien en om eerlijk te zijn is het niet slecht.ook al zeg ik het zelf." Ik keek haar lief aan. "Wil je wat weten? Jij bent leuk" zei ze flirterig. Ik keel haar aan. En wist dat ik een goede comeback nodig had. Ik was in haar ogen aan hzt staren. "Ik ben niet leuk. Dat ben jij" die was zwak maar het moment compenseerde dat. Ik wist wat er ging gebeuren en dit ben ik niet. Maar ik kuste haar. Ik had het meisje een paar uren geleden ontmoet en ze had me al in haar macht.
Terug naar het heden.
We waren op een paar dates geweest en ik wist dat de danseres van mij zou worden. Ze was een jaar jonger. Maar dat hinderde me niet. Elle was om redelijk eerlijk te zijn niet zo goed als danielle. Ze kon dansen maar had die finish die danielle wel heeft niet. Elle gaf haar carriere op als danseres en begon freestyle te schrijven. Daar heeft ze dan wel talent voor. Ze schreef al een paar boeken. En was laatst bezig aan een gedichtenbundel. Ook heeft ze een populaire blog. Alles zodat ze met me mee kon. Samen reisden we de hele wereld rond. Op tour maar ook gewoon op vakantie. Na elounor's trouw hadden we een maand vrij. Dus daar hebben we met plezier gebruik van gemaakt. We hebben door afrika getrokken. Daar hebben we een vliegtuig genomen naar azie. In china hadden we een concert. En daarna zijn we naar nieuw-zeeland gegaan.
Het was de mooiste reis van de mijn leven.
Ik stopte dromen wanneer de bel ging. "Jezus" vloekte ik. Wat heeft iedereen met aan bellen. Ik opende de deur en zag elle staan. "Hallo" zei ik een beetje onwenlijk. Ik kon mezelf geen houdig geven dus ik stak mijn handen dan maar in mijn zakken."ik uh. Kom wat spulletjes ophalen" ik knikte en late haar in. Ik ging weer aan de tafel zitten waar ik weer aan het plannen was. Ik had met manegement gebelt en paul. Ze hadden mij een lijst met radio's opgestuurd. Die stonden nog niet op de planning. Zo kon ik me wat bezighouden. Ze ging naar boven maar ik ging haar niet volgen. Ze was nu in de woonkamer aan het rondzoeken. "Heb jij nog gedichten gezien?" Ik knikte. "Ik heb wat opgeruimd ze liggen op de kast." Ze mompelde een dankje. "Wat ben je aan het doen?" Vroeg ze nu. Ze zat aan de andere kant van de tafel. Ik verplaatste mijn laptop zodat in haar kon zien. "Ik ben de tourplanning aan het opmaken." Ze knikte. "Zo kan ik me wat bezighouden" ze lachte. "Dat deed je toch al?" Ik schudde mijn hoofd. "Nee, ik ben de radio interviews aan het inplannen. Jongens verdelen. Speciale eisen. Zorgen dat elke zender iemand ter beschikking heeft die ons tenminste in het engels kan interviewen. Er voor zorgen dat louis en harry niet te veel interviews samen hebben. Later wisselen ze toch nog en als je ze te veel geeft dan doen ze elk interview samen. Het is meer werk dan het lijkt." Zuchtte ik. "Maar genoeg over mij. Hoe gaat het?" Dat zou nog gênant kunnen worden. Maar dat kon me op het moment niet schelen.
"Beter. Ik ben er in geslaagd om 3 uur lang niet te huilen" ik keek haar medelevend aan. "Wat ga je nu doen. En waar ga je naartoe?" Ik begon te panikeren. Ik wou haar niet verliezen. "Ik wil even nadenken. Ik ben hier niet klaar voor Liam. En ik ga naar mijn broer. Dan zie ik nog wel. " ik kinkte bang dat mijn stem mijn teleurstelling zou verklappen. Alhoewel ik er niet van zou opkijken als elle me zou doorhebben. "Mag ik deze nog even houden?" Vroeg ze wijzend naar de verlovingsring die ik haar gegeven had. Ik knikte. Dat wou zeggen dat ik er geen probleem mee had moest ze op een dag naar me toe komen en zeggen dat ze met me zou willen trouwen. Maar ik had er ook geen probleem mee. "Dan ga ik maar eens" ik zuchtte en knikte. "Mag ik?" Vroeg ik toen ik voor haar stond met mijn armen open. Ze keek me aan en knikte. Snel sloeg ik mijn armen om haar lichaam. Ik koesterde het moment. Het zou nog even kunnen duren voor ze terug zou komen. "Weet dat ik je ga missen" zei ik. Ze mompelde wat maar ik hoorde het niet. Ik liet haar los en ze kuste me. Nooit had ik gedacht dat een kus je hele leven kan overhoop gooien.
Er zijn nog geen reacties.