Foto bij Welcome Back!

Heey Lieve lezers, Heb het heel druk, sorry dat ik zo lang niet meer heb geschreven!
x my,x

De volgende morgen.

Ik doe langzaam mijn ogen open, en zie dat ik weer in mijn bed lig.
Huh denk ik ?Ik was toch beneden met Rein? Achja. Hij zou me wel in bed hebben gelegt ofzo.
Langzaam doe ik de deken van me af, en loop naar de badkamer, Daar poets ik mijn tanden, en doe mijn haren even mooi.
Dan loop ik terug naar mijn kamer, en trek een leuk setje uit de kast. Mijn leger broek, met een leuk shirtje.
Dan loop ik naar mijn kapstok en pak mijn New Era Cap. Dan loop ik naar mijn schoenen kast, en trek een paar all stars aan.
Voor dat ik naar benenden loop kijk ik nog even in de spiegel, Ik kijk naar mezelf en knik goedkeurend.
Net als ik naar beneden wil lopen komt Rein aan gerend. 'Ben je al waker?' Vraagt hij geschrokken. 'uhm ja, waarom schrik je nu?' antwoord ik.'Uhm nee niks hoor'. Antwoord hij haastig. dan pakt hij zijn jas, en die van mij van de kapstok. 'Poehpoeh, fff, heb je het ook zo benauwd? kom we gaan een luchtje scheppen'. zegt hij haastig. hij pakt me bij mijn arm en trekt me mee naar buiten. 'Rein, what the fack doe je?' Vraag ik. 'Niks kom mee'. zegt hij. 'Oke, wat is er aan de hand?' vraag ik. 'Niks, ik had het gewoon benauwd.'antwoord rein dan. 'vind je het heel gek als je zo haastig doet?' Antwoord ik dan weer. 'Ja , achja. 'zegt rein dan. Omg. zeg ik. Daar heb je Milou! 'MILOU!!!!' schreeuw ik zo hard als ik kan. 'FROUKJE' roept ze terug. We rennen naar elkaar toe, en we geven elkaar een knuffel. OMG, haha. 'Is dat..' Verder komt ze niet.'Ja, dat is Rein zeg ik door haar heen'. OMFG is Daan hier ook in de buurt roept milou blij uit. Uhm ja, bij mij thuis. Antwoord ik. 'Hey, Ik ben Rein'. Zegt rein. Uhm Hey! Ik ben Milou.' Oke kom we gaan weer naar huis. zegt Rein. Oke, Milou ga je mee? vraag ik. Tuurlijk antwoord milou. Met z'n driën gaan we weer naar huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen