Foto bij part 1-- Getting Over You

ABY ! hoor ik Liam nog roepen maar negeer hem en loop door . Mijn vriendje mijn bloedeigen vriendje stond te kussen met een ander de drie jaren in een keer ingezakt ? Ik laat me zakken tegen de muur en zucht .Ik laat mijn tranen gaan en begin stillaan ook te snikken ..wat doet hij me aan ??

Liam pov -
ABY ! probeer ik nog maar ze negeert me . Ik ga nog eens met mijn handen door mijn haar en loop naar de jongens .
Dit is jullie schuld ! Roep ik boos en zie ze vreemd kijken . Ik moest kussen met Ashley van julie hoor !
Ze lachen zacht wat me nog bozer doet kijken . Li kom eens . Ik kijk Niall aan en loop mee .
Wat ? . He je moet niet boos op me zijn ik wou hun nog tegenhouden met hun dome speletjes !
Sorry . mompel ik zacht en kijk Niall nu aan . Moet ik met Aby gaan praten ?
Als je dat wil altijd . Hij knikt en geeft me een klopje op mijn schouder en loopt weg .
Soms hou ik van die jongen ! Ik laat me zakken op de bank en zucht zacht .Drie jaar naar de zak door een simpel spel wat ik moest doen van de jongens.


Niall pov -
Aby ? . Aby kijkt op met rode ogen en slikt . Hé rustig .Ik zet me naast haar en kijk haar aan .
Wat kom je doen ? . Praten over Liam . Niall daar heb -.Luister gewoon .
Ze kijkt me aan en knikt .

aby pov --
Liam moest het doen van de jongens .
Ik geloof je niet Niall i zag hoe hij genoot en dat was niet zomaar een simpele kus Niall ik ....weetje ik ..ik ben over hem nu .Het is gedaan . Mompel ik en loop richtin de school poort . Naar huis weg van School weg van Liam......


liam pov --

En ? . Ze is over je Liam .. Wat ? Het is gedaan . Mompeld Niall wat me doet slikken .
Gedaan Niall waar is ze ? Naar huis . Ik wist het ! Ik laat mijn trannen gaan terwijl ik zie hoe de koer leegloopt en de jongens mijn en Niall's kant uitkomen .
Wat is er aan de hand ?
Het is jullie schuld Mompel ik stil en gebroken en zie hun geschokt kijken .
Is het ge-.Ik knik en sta op .
Wat ga je doen ? Naar huis ik heb echt geen zin in les nu . Ik loop weg en zie hun lastig kijken .
Ik haal mijn schouders even op en loop weg .


Aby pov -
Addam ? Aby wat doe je hier je moest al lang op school zijn . Addam draait zich om en verslikt zich . Wat is er zusje van me ?
Liam he- ik heb het uitgemaakt . Mompel ik en zucht . Waarom ?! .Ik zag hem kussen met de hoer van school .
Ashley ? .Ik knik en hoor hem zuchten . Je weet toch dat dat nooit echt zou zijn ?
Maar het breekt wel ; Mompel ik stil ; Dat het uit is breekt je nog meer ! Ik zucht en loop naar boven .
Veilig in mijn bed maar toch met het gemis van liam zijn armen rond me probeer ik in slaap te valllen ..


Addam pov -

Liam< ben je thuis ?
Ik Liam Ik
Ik zet de deur open en wacht tot liam binnen komt ..
Addam ? Keuken .
Ik zie hoe Liam binnen komt net als Aby en zucht .
Jullie zien er alebij even erg uit . Mompel ik zacht en hoor liam zuchten . Ik ben er kapot van het was echt niet mijn bedoeling maar ze wil me niet geloven Addam !
Ik weet het Liam Ik ken Ashley al lang genoegt ! . Ik ga eens over liam zijn rug en geef hem wat cola .....



en hoe vinden jullie het eerste stukje ??? ik kan je wel niet beloven dat ik elke dag schrijf..stome examens xx allyn

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen