Dag 29
Welkom bij het maandagavondspel uitzending van Big Brother
Vandaag gaat het om de winst want de persoon die wint mag de nominatie beinvloeden hij of zij mag iemand van redden van nominaties en dat betekent dat hij of zij dus niet meer weggestemd kan worden deze week. De bewoners zijn er al op de hoogte we gaan live naar het huis waar ze klaarstaan in de opdrachtkamer.
Dit is Big Brother bewoners jullie staan voor een frame met daarop 5 stokken. Op een willekeurig moment beginnen deze te vallen.
Als je je stok niet vangt dan ben je af en win je niet.
De opdracht begon
Bij Ben viel de eerste stok hij ving hem helaas niet voor hem was de maandagavond spel snel voorbij.
Lilith kwam daarna en zij ving de stok wel.
Noortje ving hem niet
Daarintegen had Luna hem wel te pakken
Jason was vastbesloten hem te pakken en was supergeconentreerd aan het kijken helaas keek hij naar de verkeerde kan en ving hij hem niet
Mandy en Derek moesten lachen maar ze hadden allebei een stok.
Nu was alle hoop voor Jason op Jolie gevestigd ze stond eronder en de stok viel en glipte net tussen haar vingers door (...) werd er gezegd.
Xavier was daardoor afgeleid waardoor hij de laatste stok miste.
Lilith, Luna, Mandy en Derek waren door naar de volgende ronde.
Er stond een grote wand met allemaal gaten met verschillende punten.
De punten waren van 1 tot en met 10.
Iedere bewoner kreeg 5 stokken en ze moesten 1 voor 1..
Eerst was het de beurt aan Derek. Zijn eerste stok was mis en zijn tweede ook.
De derde stok was 5 punten waard. De vierde stok gooide hij in de 9 punten en de vijfde stok was helaas mis.
Derek had in totaal 14 punten.
Nu was Luna, zij was echt heel slecht al haar 5 stokken gingen naast.
Jason lachte hardop en riep oh wat ben jij slecht.
"Oh ja Jason ik kon tenminste een stok vangen".
Mandy was aan de beurt ook zij miste alle gaten en had 0 punten.
Lilith was de laatste en voor Derek werd het steeds spannender.
Het werd steeds erger Derek want Lilith eerste stok ging in de 8 punten
De 2e en 3e stok waren naast.
De 4e stok ging in de 2 punten,
Lilith had nog een stok over ze moest minimaal 5 punten halen om te winnen
De stok ging richting de 8 punten maar ging er net niet doorheen.
Lilith eindigde 2e met 10 punten.
Dit is Big Brother, Derek gefeliciteerd met je winst.
Ga voor de groep staan en beslis nu of je de prijs wil gebruiken en een van de genomineerden wil redden van de nominatie en zo ja wie?
Ik ga natuurlijk mijzelf redden omdat het veiliger is en ik volgende week ook in het huis wil zijn.
Bedankt Derek dat betekent dat er nu 1 nominee te weinig is.
De persoon die 4e geeindigd is bij de nominaties is nu genomineerd en dat zijn met 7 punten
en
Dit was het bedankt voor jullie aandacht
Dat betekent dat Mandy, Jason, Jolie en Ben genomineerd zijn en 1 van hun moet op dag 34 het huis verlaten morgen is het weer een gewone dagelijkse show tot morgen
Er zijn nog geen reacties.