Foto bij Such a B*tch...

Daphne ;)

Na een uur op die rotte bus te zitten kan ik eindelijk afstappen. Daphne staat al te wachten aan de halte. Ik stap af en steek direct een sigaret op. " Mama is thuis, we gaan aan de warande zitten." zegt daphne meteen zonder een woord van begroeting. Ik knik gewoon en loop met haar mee.
"Waar wil je over praten?" zegt ze terwijl ze gaat zitten. "Lise..." zeg ik weer met een trilling in mn stem. daphne kijkt me vragend aan. ik leg alles uit, dat lise me dumpte omdat ze zogezegd dacht dat ik nog iets met Daphne heb, maar eigenlijk is het omdat ze een ander heeft.Daphne haar mond valt open. "wat een B*itch!" zegt ze vrij luid. Ik knik en ga naast daphne zitten die me een knuffel geeft. ik ga niet vertellen dat ik eerst echt astig was op haar omdat ik echt dacht dat ze iets tegen Lise had gezegd. Daphne legt haar hoofd op mijn schouder. "Tussen mij en Cindel gaat het ook niet al te best" zegt ze zuchtend. "Hoezo?" vraag ik haar " ze weet dat wij terug optrekken met elkaar en kan het niet uitstaan.." zegt ze terwijl ze met haar ogen rolt. Ik zucht. " heb je geen zin om mee te gaan naar m'n broer? Waarschijnlijk is sandra daar en dan wil ik daar niet alleen zitten..." vraag ik met een pruillipje. daphne denkt even na. ze knikt. En ik glimlach. " Eerst nog even langs thuis.
We zitten weer op de bus om langs mijn huis e gaan. Ik ben al een stuk geruster als ze erbij is, dan zegt mama niets... Het leuke is op de bus dat Daphne en ik altijd spontaan beginne zingen.. " If I were A boy...." begint ze.. Het doet me glimlachen. "Daph..." begin ik.. Ik zucht en ze kijkt me vragend aan. " ik weet niet he ik dit moet zeggen, maar ik mis het ons wel... Voor je bij Cindel was konden we ons samen veel beter amuseren en deden we vaker dingen samen..." alles ineens eruitgerateld.. Ze kijkt me an en geeft me een kus op de wang. "it will get better, i promise" egt ze met een glimlach. ik geef haar een knuffel.

We stappen van de bus af. Arm in arm lopen we naar mijn huis. " blijf even buiten staan. mama is wakker." zeg ik Daphne knikt. ik loop binnen. " och, je komt toch nog naar huis" zegt ze zonder me aan te kijken. Ik zie aan haar dat ze weer gedronken heeft. ik zucht en wil naar mijn kamer lopen. "je spullen zijn gepakt, ik wil geen vieze lesbienne in mijn huis" zegt ze drog. mijn mond valt open van verbaastheid. Ik loop naar mijn kamer, ga alles deftig bij elkaar pakken en vertrek.Via mijn raam klim ik naar buiten.Daphne kijkt me raar aan. "ze heeft me buitengegooit, ze wil geen vieze lesbienne in haar huis..." zeg ik kwaad. Daphne haar mond valt open. Intussen bel ik naar m'n broer om alles uit te leggen. Hy komt ons oppikken aan de bushalte.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen