Foto bij Chapter 43

“Ik vind dat wij samen iets leuks moeten doen. En dan bedoel ik echt iets leuks.” Daar had hij wel gelijk in. maar iedere moment die ik met hem doorbracht vond ik al leuk. “Goed idee. Heb je een idee?” Danny schudde zijn hoofd. Aan de blik in zijn ogen te zien was hij aan het nadenken. Ik besloot nu maar niks te zeggen. Ik wist uit eigen ervaringen dat Danny er niet tegen kon als je hem soms stoorde terwijl hij nadacht. Begrijpelijk, ik kon dat namelijk ook heel erg vervelend vinden. “Anders denken we er allebei nog een nachtje over na en dan zien we morgen wel verder. Het is in ieder geval op mijn kosten. Het lijkt mij heerlijk om even alleen met jou te zijn. Dat ben ik al wel vaak, maar ik bedoel.. samen even er tussen uit gaan. Snap je?” “Ja, ik snap het. Lijkt me echt heel leuk dat wel. We zien nog wel dan.” Danny sloeg zijn arm om mijn middel heen en duwde me voorzichtig naar beneden zodat ik wel in zijn armen moest komen te liggen, niet dat ik dat erg vond. “Dit is echt heerlijk, zo liggen met jou. Het liefst zou ik de hele dag niks anders doen dan in jou armen te liggen.” Danny glimlachte.”Ik vind het ook heerlijk.” Met zijn linkerhand streelde hij zachtjes door mijn haar. “Hm.. Je maakt me moe, straks val ik nog in slaap.” Langzaam aan voelde ik hoe ik steeds eventjes wegzakte. Ik was nog net niet moe genoeg om echt in slaap te vallen. Maar ik wist zeker dat als Danny zo door zou gaan dat het niet lang meer zou duren. “Slapen is goed voor je, je hebt het nodig.” Nu ging hij met zijn andere hand ook zachtjes over mijn arm heen strelen, terwijl hij met zijn andere nog steeds door mijn haren heen bleef strelen. “Ik wil niet slapen.” Het enige wat ik wou is genieten van dit moment, hoe ik bij Danny lag. Het moment van nu wou ik zeker niet verpesten. Ik wou mezelf eruit halen, steeds als ik bijna weg was schrok ik weer wakker. “Ga maar slapen.” Fluisterde Danny zachtjes in mijn oor. Een antwoord geven kon ik niet meer, ik was te suf. Het werd steeds moeilijker om mijn ogen open te houden. Het duurde daardoor ook niet lang voordat ze echt dichtvielen en ik in een diepe slaap terecht kwam.

Reageer (3)

  • COOPERftBLUB

    cute <3
    snelverder<3
    x

    1 decennium geleden
  • XxmongoxX

    SO CUTEEE SNEL VERDERR (A)<3

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    wat lieff <33

    snel verderr^^!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen