Chrash thirteen
Ik zit namelijk midden in de examens...
Met een kleine grijns, eerder glimlach sla ik de eerste pagina om. Het zijn allemaal foto's van Liam toen hij klein was. Het zijn fantastisch schattige foto's en bij sommige klinkt er een 'ahw' van Louis of mij. Als we het hele boek bekeken hebben zijn we weer al twee uur verder.
De deur van de woonkamer gaat plots traag open en de blonde lokken van Niall komen tevoorschijn. Een kleine opgeluchde zucht verlaat zijn mond. Waarschijnlijk omdat hij dacht dat er inbrekers waren ofzo.
"Goeiemorgen, Nialler" zegt Louis vrolijk maar niet te luid om Liam en Harry, die nog heerlijk slapen, wakker te maken.
"Good morning" antwoordt hij vrolijk.
"Wat doen jullie?" Vraagt Niall, als hij het boek in mijn hand ziet.
"Ohw, een fotoboek van Liam aan het bekijken. Dat lag deze morgen plots in onze kamer."
"Laat zien!" Meteen zit Niall aan de andere kant van me en geef ik hem het boek.
"Gaat er iemand mee naar het strand?" Vraagt Louis plots.
Zonder op te kijken schud Niall zijn hoofd.
"Nee, sorry Lou. Morgen misschien." zeg ik wanneer ik Louis aankijk. Een overdreven pruillip zorgt ervoor dat ik even grinnik.
"Ik zal Harry eens gaan vragen of hij mee wilt" en plots is die vrolijke glimlach er terug.
"Lou, Overal waar jij gaat, gaat Harry met je mee. Trust me" zegt Niall, nog steeds met zijn neus in het fotoboek.
Louis' wangen kleuren lichtjes rood. Bloost hij nu om Harry ?
Hij werpt me nog een snelle glimlach voor hij huppelend de woonkamer verlaat. Gekke jonge toch.
"Waarom zei je dat?"
"Wat?" Vraagt Niall wanneer hij eindelijk opkijkt.
"Van Harry en Lou, hier net"
Zijn lippen maken een o-vorm.
"Het is toch waar? Niet? Ze zijn toch altijd samen? Als Louis ergens naartoe gaat wilt Harry heel graag mee en andersom hetzelfde." Hij klinkt wat onzeker maar hij heeft wel gelijk.
Ik knik en kijk de blonde Ier aan, recht in zijn helderblauwe ogen.
"Misschien zijn ze gewoon graag in elkaars gezelschap?"
"Kan..." Zegt Niall en staart naar een van de foto's in het boek.
"Zayn... Kijk eens..." Zegt hij en tikt met zijn vinger op een foto. Ik ga wat dichterbij zitten en kijk naar de foto die hij aanduid.
Een foto van een jongen, overduidelijk Liam, en een meisje.
"Ze lijkt op Linn" zeggen we allebei in koor en kijken elkaar aan.
"Vandaar kende Liam haar"
Er zijn nog geen reacties.