Hoofdstuk 36
"Louis?"
"Wat waren jullie aan het doen." Louis' ogen zijn ver open en verbaast staat hij in de deur opening.
"Waar kom jij opeens vandaan?" Probeert Niall het onderwerp te veranderen.
Oh ja... Dat is nog waar ook. Ik moet natuurlijk nog even mee spelen.
"Van de badkamer." Antwoordt hij braaf.
Niall maakt een 'Oh' geluid en ik knik verlegen.
"Dus..." Maar Niall het nog (nep)awkwarder.
"Wat waren jullie aan het doen?" Herhaalt Louis zijn vraag van daarnet.
Hij komt onze richting op en stopt ongeveer een meter voor ons.
Opeens krijg ik een geniaal idee: Ik stap een stapje dichter bij Niall en wacht tot iemand opnieuw iets zegt.
"Uh niks." Zegt Niall.
Langzaam, maar opvallend op een onopvallende manier, breng ik mijn hand naar zijn kont.
Louis volgt mijn hand, zodra hij ziet waar die eindigt schudt hij zijn hoofd.
"Oké, wat is er? Niet liegen." Louis port met zijn vinger tegen Niall's schouder.
"Niks, man, wat is er mis met jou?" Oh, oké, Niall gaat dus voor de dat-heb-je-niet-gezien aanpak.
"Ik zei niet liegen..."
"Ik zeg wel liegen..."
Wat? Waar is die sukkel, uhm correctie, super schattige sukkel. Nu weer mee bezig?
"Wat?" Vraagt Louis terecht onbegrijpend.
"Ik en Anne vinden elkaar leuk." Antwoordt Niall alsof het een appeltje is die Louis moet meenemen van de winkel.
Ik snap wel waar hij naar toe wel, alles wat ingewikkelder maken. Helaas trapt Louis daar niet in.
"Meen je niet." Langzaam verandert zijn doordringende blik naar een glimlach.
Niall knikt, waarna Louis zijn ogen op mij richt.
"Echt?" Vraagt hij.
Ook ik knik en draai mijn hoofd naar Niall die lachend naar mij kijkt.
Louis' lach wordt breder en breder en voordat ik het weet heeft hij mij en Niall in zijn armen.
"Dit is echt geweldig!" Zegt hij vrolijk.
Hij laat ons los en begint rondjes door de kamer te huppelen.
"Nialler heeft eindelijk zijn prinses gevonden! En ze is nog echt leuk ook!" Roept hij over enthousiast.
Haha dat 'en ze is nog echt leuk ook' deel maakt het echt af!
Lachend kijk ik naar Niall die toevallig ook naar mij kijkt en met zijn hoofd schudt. Wat een idioot die Louis.
Opeens staat hij stil.
"Wacht" Zegt hij. "Dit moet de rest ook horen!"
Voordat ik of Niall de kans krijgen om te antwoorden is Louis al verdwenen.
"Die ving het goed op!" Lach ik.
"Je bent echt mooi als je lacht." Zegt Niall dan, volgens mij schrikt hij van zijn eigen woorden.
Ik voel dat ik begin te blozen. "Dank je" Zeg ik zacht.
Ik trek hem in een knuffel en hij geeft een kus op mijn haar.
"Awww..." Horen we dan en we draaien ons onmiddellijk om.
Harry en Zayn staan lachend in de deuropening naar het zwembad.
"Waar zijn Louis en Liam?" Vraag ik snel om dit niet al te awkward te maken.
"Oh... Louis is Liam aan het verdrinken omdat Liam al wist dat jullie iets hadden en hij niet." antwoordt Harry.
Ik schiet meteen in de lach.
"Oh nee, ik moet hem beschermen." Zegt Niall sarcastisch. "LIAM IK KOM ERAAN"
En weg is hij.
"Hoeveel moest je nu betalen?" Vraagt Harry me voor de driehonderdste keer.
"Maakt niks uit, ik trakteerde." Antwoord ik voor de driehonderdste keer.
We zijn gaan eten, en normaal betaalt ieder zijn eigen, maar vandaag is een speciale dag, dus ik dacht: Weet je wat, laat ik gewoon een keer betalen. Iedereen stemde mooi in, behalve mr. Styles...
Opeens krijg ik een bericht, van Niall.
Ik lach en antwoord.
"Wat lach je?" Vraagt Harry geïnteresseerd.
"Niks hoor."
Ik hoor Harry naar me lachen en zich omdraaien naar Niall.
"Hey, tortelduifje... Lukt het een beetje." Lacht hij.
Ik draai me om en zie Niall blozen...
Heerlijk dit.
Reageer (3)
LOVE THIS
1 decennium geledenLIAM POV jej en veel plezier op vakantie
1 decennium geleden