Foto bij Pokémon story deel 3

In dit deel komen Equus, Ayane en Kotone aan in Cherrygrove city. En ze ontmoeten Prof. Oak.

'Hé kijk daar ligt het!' roept Ayane. 'Jeeh! we zijn er eindelijk!' zeg ik. We zien Cherrygrove city in de verte liggen. Het is eigenlijk maar een klein dorpje. Als we het dorp binnenlopen zien we meteen een gebouw met een rood dak; het Pokémon Center! 'Kijk daar is 't Pokémon Center' zeg Kotone.' 'Daar kunnen we onze Pokémon laten behandelen als er iets met ze is. We lopen naar binnen. 'Welkom in het Pokémon Center, mijn naam is Zuster Joy, ik werk hier' zegt een vrouw in een wit jurkje met roze haar die naar ons toe komt lopen. 'Zo te zien zijn jullie nieuwe Pokémon trainers.' 'O is het zo makkelijk te zien' zegt Ayane lachend. 'Ja ik zag het aan de manier hoe jullie rond keken.' Op dat moment komt er een man binnen in een witte lange jas, net zo één als Prof. Elm aan had. Hij komt naar ons toe gelopen. 'Ah jullie moet ik hebben' zegt hij. 'Jullie zijn zeker Equus en Ayane.''Ja dat klopt meneer' zeg ik, 'en wie bent u?' 'O excuseer me, ik ben Prof. Oak uit Kanto. Ik hoorde van Prof. Elm dat jullie dat hij jullie net nieuwe Pokémon had gegeven en dat jullie naar Cherrygrove City gingen. Ik wil jullie nog iets geven.' 'Oja? wat dan?' vraag ik. 'Een Pokédex! een Pokédex van de Jotho regio. Daarin staan alle Pokémon die in Jotho voorkomen. Ik heb er één voor jou - hij geeft een Pokédex aan mij - en ik heb er één voor jou - nu geeft hij er één aan Ayane. 'Heey nu hebben jullie ook een Pokédex! zegt Kotone. 'Ik moet nu weer snel verder' zegt Prof. Oak. 'We zien elkaar vast nog wel een keer weer.' En hij loopt het Pokémon Center uit. Zuster Joy zegt; 'nou dan zal ik maar weer verder gaan met wat vertellen over het Pokémon Center. Je kunt hier je zieke, uitgeputte of verzwakte Pokémon laten opnemen zodat je weer beter worden. Ook kun je hier overnachten voor één nacht als je wilt. 'Komt dat ff goed uit' zegt Kotone. Het is al laat en ik begin al best moe te worden. Maar we moeten eerst nog even eten, kan dat hier ook ergens?' 'Jazeker, aan de overkant van de straat is een restaurant. 'Nou laten we daar dan maar eens heen gaan,' zegt Ayane. 'Goed dan zie ik jullie straks weer,' zegt Zuster Joy.
We gaan naar het restaurant eten daar wat en gaan daarna terug naar het Pokémon Center. Zuster Joy wijst ons een kamer aan en we kruipen alledrie snel lekker warm in bed met onze Pokémon.

Reageer (3)

  • Ishimaru

    VERDER VOOR JOUW GROOTSTE POKéMON FAN PLZ

    LAT JE FANS NOOIT W8Ten ;p


    Lika Tops
    (jouw grootste POKéMON FAN ;P)

    1 decennium geleden
  • xGypsy

    Wow, are you going to have a trio? :O
    You're naughty. ^^

    1 decennium geleden
  • Ayane

    met onze pokemon in bed? Cindaquil steekt mijn bed dan vast in de brand :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen