2.4
Ik stop mijn laatste spullen in de koffer en sla die met een klap dicht. Een vermoeide zucht verlaat mijn mond.
'Scarlett, ben je bijna klaar? We moeten zo vertrekken.' Schreeuwt mijn vader van beneden. Ik til de koffer op en loop ermee naar beneden.
'Ik ben klaar hoor.' Ik glimlach en zet de koffer neer waarna ik mijn jas van de kapstok afhaal en die aantrek. Niet dat ik die echt nodig zal hebben, aangezien het weer in Engeland wel goed is, zeggen ze.
'Mooi, dan vertrekken we.' Ik knik en stap naar buiten, gevolgd door pap die mijn koffer bij zich heeft. Hij stopt hem in de kofferbak terwijl ik voorin op de bijrijdersstoel ga zitten. Niet veel later stapt pap ook in en rijden we richting het vliegveld.
Ik druk nog een laatste kus op pap's wang.
'Bel me als je aan bent gekomen Scarlett, ik wil weten of je daar veilig bent.' Hij glimlacht nog een laatste keer en ik knik.
'Doei pap!' Ik pak mijn koffer van hem over en draai me om. Ik loop weg, met de koffer achter me aangerold. Ik kijk nog een keer achterom en zwaai. Daarna loop ik langs de poortjes waarna ik in een grote ruimte terecht kom. Overal lopen mensen gehaast heen en weer. Aan de zijkant zit een lange rij met allemaal winkeltjes. De hele ruimte komt koel over en ik voel me er niet echt gemakkelijk bij. Dit is de eerste keer dat ik ga vliegen en ik ben echt heel erg zenuwachtig.
Ik stap het vliegtuig in en zoek de goede stoel op. Het is al twee uur later en eindelijk vertrekken we. Mijn zenuwen heb ik nog steeds niet echt onder controle en ik voel dat het alleen maar erger word. Ik laat me op de juiste stoel zakken en haal opgelucht adem. Ik heb mijn stoel bereikt. 5 minuten later komt een ander meisje naast me zitten. Ze ziet er iets jonger uit, 15 denk ik, en is ook helemaal alleen. Ze kijkt opzij naar me en glimlacht.
'Hey!' Zegt ze enthousiast. Ik weet even niet hoe ik moet reageren, ik communiceer niet zoveel met andere mensen.
'Eh, hoi.' Ik glimlach terug en kijk even naar het schermpje dat in het vliegtuig hangt. Ze maakt een kreunend geluid en pakt haar tas.
'Wil je ook een kauwgompje? Ik vind vliegen echt verschrikkelijk, mijn oren doen er altijd zo'n pijn van.' Jammert ze, terwijl ze twee mentos-kauwgompjes uit haar tas pakt. Ik knik maar en ze overhandigt me er een, waarna ik die in de de mond stop en er op begin te kauwen.
'Dit is mijn eerste keer.' Zeg ik dan. Ik maak het riempje vast als dat op het scherm staat.
'Echt? Oh, ik denk dat je het wel leuk zult vinden! Alles daar beneden lijkt dan zo klein.' Ze lacht even en stopt het kauwgompje ook in haar mond. 'En trouwens, voordat ik het vergeet, mijn naam is Jennifer, maar noem me maar Jen hoor, dat doen al mijn vrienden.'
'Is goed.' Ik grinnik en merk dat het vliegtuig in beweging komt. 'Ik ben Scarlett, maar noem me maar Sky. Dat doen al mijn vrienden ook.' En ik lieg niet eens. Justin is mijn enige vriend en hij noemt me Sky.
'Well, nice to meet you, Sky.' Ze glimlacht. 'Je gaat ook naar Engeland denk ik?'
'Jep.' Ik voel de zenuwen in mijn buik erger worden, omdat het vliegtuig steeds sneller gaat. Ik pak de leuning vast en knijp erin.
'Don't be nervous, er gebeurt echt niets.' Ik hoor haar zacht lachen waardoor ik een beetje ontspan. Een raar gevoel komt in mijn maag terecht.
'Zijn we van de grond af?' Ik kijk uit het raampje en zie inderdaad dat we steeds hoger gaan. Mijn oren beginnen iets pijn te doen, maar door de kauwgom heb ik er niet echt last van.
'Ja, we zijn van de grond. Weet jij misschien hoelang we moeten vliegen?'
'Twee uur.' Antwoord ik. 'Waar ga je eigenlijk naar toe in Engeland?'
'Naar Cambridge, mijn vriend woont daar. We hebben zeg maar een lange afstand relatie.'
'Ik ga ook naar Cambridge!' Antwoord ik gelijk. Jen draait haar hoofd bij en grijnst.
'Echt? Dat is echt zo tof. Kunnen we misschien nog met elkaar afspreken?'
'Ja, leuk.' Dat is lang geleden zeg, dat een meisje iets met me wilt doen.
hey yo girls. How ar ya? Met mij gaat het wel goed haha. Mijn zusje was gister jarig en vandaag moet ik backstage helpen bij een musical! What do you think of Jen? En ik ben trouwens ook van plan om de tumblr pagina meer te gebruiken. Hier staan bijvoorbeeld foto's van de outfits die de spelers aanhebben, plaatsen waar ze zijn, foto's en andere dingen hihi. Ook staat er informatie en foto's van nieuwe personages die in het verhaal komen xo
Reageer (7)
Ga snel verder xx
1 decennium geledenJen lijkt me aardig
1 decennium geledenIk leer voor mijn examen economie asdfghjkl het is zoveel!
Snel verder