Foto bij [7] Long days

(oeh hallo sexy buik van Jasper hihihi)

Our love against the world.
No matter what's gonna bring us down.
When we keep our both feet on the ground
Our love against the world.

Ik weet van vorige scoutings dat het wel een week kan duren voordat ze bellen, dus ik ga de hele week zenuwachtig zijn. Gelukkig heb ik maandag om naar uit te kijken, want dan ga ik zingen met Jasper!
De rest van de zaterdag kruipt voorbij, en ik ben blij als ik moe ben en naar bed kan.
’s Ochtends word ik wakker door Puk. Ze kriebelde met haar pluizige staart in mijn gezicht en ging daarna op mijn buik liggen.
‘Goeiemorgen Pukkie.’ Ik probeer niet te bewegen zodat Puk kan blijven liggen en pak mijn telefoon.
Facebook. 1 nieuw bericht van Jasper Mook.

‘Hoi Melissa, ik heb zin in morgen. X Jasper.’

Ik glimlach breed. Ik heb er ook zin in. Maar ik heb geen zin om te reageren dus ik besluit om maar te gaan hardlopen.
Als ik terugkom ben ik helemaal bezweet en ik spring onder de douche. Door de warme stralen die op mijn klamme huid belanden raak ik helemaal ontspannen. Wat een week. Het ene moment kent Jasper je niet, en het volgende moment heb je afgesproken bij hem thuis. Wauw.
Ik ga op mijn laptop en besluit wat te zingen, iets wat ik met Jasper zou kunnen zingen. Against the world van I’ll Pick You Up. Ja dat is leuk. Gelukkig ken ik de tekst al bijna helemaal uit mijn hoofd.
Wat een geweldige stem heeft Jasper toch. Ik kan niet wachten tot morgen. Samen zingen.
Ook deze dag kruipt voorbij, gelukkig moest ik nog huiswerk maken met Sanne, dus de tijd ging een stuk sneller, toen we eindelijk klaar waren, waren we doodop, en ik viel supersnel in slaap.
Triiiiiiiing. Ik schiet wakker. Het is maandag! Vandaag zie ik Jasper! Ik huppel bijna mijn bed uit en doe wat leuke kleren aan, aangezien ik gelijk doorga naar Jasper vanuit school. Als ik mezelf er leuk genoeg uit vind zien, pak ik mijn tekstenboek en gitaar, die moeten ook mee. Het is wel even tillen, maar ik heb het ervoor over. School gaat ook sneller dan normaal, en voor ik het weet sta ik weer buiten. Ik voel mijn buik samenknijpen.
Ik ga naar Jasper. Op het perron moet ik enorm lang wachten op de trein richting Tiel. Ik miste er 1 omdat ik langs Starbucks wou. En nu moet ik een half uur wachten. Opzich niet erg, nu kan ik proberen de zenuwen onder controle te houden.
Mijn telefoon trilt. Facebook. 1 bericht van Jasper Mook.

"Hey Melissa, waar blijf je? x Jasper.''

Ohja, ik heb hem niet verteld dat ik mijn trein heb gemist. Oeps.

"Hey Jasper, sorry, ik heb mijn trein gemist, ik ben iets later. Xxx Melissa.''

Ik hoor niks terug, nouja, ik merk wel of hij het erg vind. Daar is eindelijk mijn trein.
Na 9 minuten naar buiten staren ben ik op station Houten, nu is het maar 5 minuten lopen. Ik slik. Durf ik dit wel?
Ik loop naar het Griekse restaurant waar hij boven woont. Ik bel aan.
'Hallo?' Hoor ik door de intercom, het is Jasper en mijn hart slaat even over.
'Hoi, ik ben het, Melissa.'
'Oh hoi, kom binnen.'
Ik loop naar boven en daar staat Jasper, half worstelend met zijn t-shirt dat een beetje nat is door zijn haar, hij heeft net gedoucht denk ik. De sterke geur van shampoo en deodorant bevestigd dat.
Nu hij zijn shirt half aan heeft, zie ik zijn buik, en dat hij een tattoo op zijn borst heeft. Ik ben helemaal ademloos, hij is zo knap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen