Sorry dat ik zolang niet meer heb gescreven, maar ik had echt geen tijd. Ik had veel huiswerk, en ik was ook ziek, ben ik eigenlijk nog steeds. Maar het gaat al iets beter. Nu heb ik alle tijd om te schrijven

Kus'x Froukje.

Midden in de nacht word ik plotseling wakker. Ik schrok zo maar wakker. Ik had geen nachtmerrie, maar ik had een hele steek door me lichaam. Misschien heb ik verkeerd gelegen, dat ik weer pijn had. Maar de pijn was niet normaal erg. Ik werd wakker, en zag dat rein nog sliep. Die laat ik slapen dacht ik. De pijn ging maar door, op het geven moment, voelde ik dat de pijn zich verspreidde, en steeds meer pijn deed. Ik besloot even naar beneden te gaan voor wen paracetamol. Toen ik uit bed wou stappen, kreeg ik meer steken, in mijn lichaam. Het deed zo veel pijn dat ik weer gelijk in bed viel.en toen werd rein wakker. Rein:' lieffie! Wat is er? Wat doe je?' uhm, antwoord ik. Ik heb steken, ik ben wakker geworden. Ik wilde een paracetamol halen, voor de pijn. ' kom hier schatje' zegt rein. Dus ik kwam naa hem toe, met heel veel moeite. Gaat het wel een beetje ? Vraagt rein. Uhm ja het vakt wel mee, lieg ik. Nee, ik zie dat er wat is. Antwoord rein weer. Ik ik heb echt heel veel pijn antwoord ik dan weer. Wacht maar. Doet het hier pijn? Vraagt hij. Uhm nee daar niet. Mooizo zegt rein. En dan tilt hij me heel voorzichtig op, en tilt me naar benenden. Het komt goed schatje zegt hij. Als we beneden zijn legt hij me op de bank, wacht even hier zegt hij. Even later komt hij terug met een dekentje, kijk eens zegt hij. Speciaal voor jou gehaald. Dankjewel schatje, zeg ik. En ik geef hem een kus. K ben zo terug zegt rein weer. Oke antwoord ik. Daarna komt hij terug met een dienblad met thee, en een broodje. Ook nog een glas water , en twee paracetamols. En een zak chips. Kijk eens mijn prinses, allemaal voor jou. Zegt hij. Dankjewell, ik hou van je reintje. Ik ook van jou, lieffie. En trouwens ik ben geen reinTJE maar gewoon REIN. Haha, ik lach. Okey dan lieve rein. Zeg ik. Ik pak de paracetamols, en het glas water. Ik krijg ze met moeite binnen, maar het lukt. Dan klopt ik uitnodigend op de bank zodat rein langs me zou komen liggen. Kom lieverd. Zeg ik. On my way. Antwoord hij, dan gaat hij langs me liggen. Ik pak de zak chips, en geef die aan rein, voor jou, omdat je zo lief voor me bent zeg ik. Zelf pak ik mijn broodje, en eet die lekker op. Dan ga ik weer langs rein liggen, en ik val in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen