Foto bij [6] Magic

(asdfghjkl hij is zooo knap haha sorry)

Breath in, Breath out
I know it's hard to open up
Ready or not, Here I come

Melissa P.O.V.

Pff, gelukkig ben ik thuis. Ik heb het denk ik echt verpest bij Jasper. Ik ben ook zo onhandig.
Sanne slaapt al. Gelukkig maar. Ik begin zachtjes te huilen. Ik ben echt verliefd op hem.
Ik ga even op Facebook. 1 nieuwe melding. Jasper Mook heeft je getagd in een bericht.
Ik klik erop

''Hey Melissa, ik vond het echt heel leuk dat je er was. Ik hoorde van Thijmen, dat Sanne zei dat je zingt. Zou je deze week een keer af willen spreken om samen wat te zingen? Ik hoop het wel, ik hoor t. X Jasper.''

Ik begin nog net niet te gillen. Jasper wil dat ik met hem afspreek om te zingen, wauw!
Ik stuur hem gauw een berichtje terug.

''Hoii Jasper, het lijkt me super leuk om af te spreken. Zal ik maandagmiddag naar jou toe komen? Ik heb school tot half 4, en om kwart over 5 ben ik weer in Houten. Als je kan, stuur dan je adres oke? Xxx Melissa.''

Ik ben helemaal wakker van de adrenaline, ik ga afspreken met Jasper. Ik ga nog snel even op het balkon zitten met Puk, wat een heerlijk weer. Hoelaat is het eigenlijk? Half 1 al. Gelukkig is het weekend en kan ik morgen uitslapen. Ik besluit om nog een glas wijn te drinken en wat te lezen om vervolgens te gaan slapen.

Triiiiiiiiiing. Oef, de wekker. Waarom staat mijn wekker aan? Ik sla hem uit en kijk hoelaat het is. 7 uur 's ochtends. Ik kijk in mijn agenda. Oh, helemaal vergeten, ik moet vandaag naar Amsterdam voor een modellenscout. Snel spring ik onder de douche en maak daarna een ontbijtje. Sanne is ook al wakker.
'Goeiemorgen Melissa, heb je er zin in?' Ik knik. 'Mag ik met je mee? Ik heb niks te doen vandaag.' Sanne trekt een pruillipje, daar kan ik geen nee tegen zeggen.
Snel doe ik mijn haar, maar ik mocht geen make-up op doen.
Nog geen uur later zitten we in de trein.
'Ik vind het zo spannend Sanne!' Ik giechel. Mijn eerste afspraak bij een modellenbureau.
Als we in Amsterdam zijn gaan we snel langs de Starbucks en lopen dan naar het modellenbureau. 'Nou hier is het dan.' Zucht ik.
Een kwartier te vroeg. Ik besluit nog even mijn facebook te checken op mijn Iphone, terwijl Sanne een sigaret rookt.
1 Nieuwe melding. Zal het van Jasper zijn? Ja!

''Hey Melissa. Ja dan kan ik wel, als je dan gelijk naar mijn huis komt? Ik woon op 't Rond, boven het Griekse restaurant. De deurbel zit aan de zijkant. Ik zie je maandag dan. Xxx Jasper.''

Ik grijns naar mijn telefoon, en Sanne kijkt me vragend aan. ''Ik heb een soort date met Jasper'' Jubel ik. Ze lacht, en ik laat de berichtjes lezen. 'Wauw, super gaaf! Je gaat gewoon naar Jasper zijn huis!''
Ik knik, en we gaan naar binnen.
'Hallo, ik ben Trudy, jij bent Melissa neem ik aan?' Ik knik. De modellenscout is een lange vrouw, en ik vind haar een beetje eng. Ze zegt dat ik mee moet lopen.
Eenmaal binnen in een grote kamer met spiegels gaat ze achter een bureau zitten en geeft ze me opdrachten zoals poses aannemen en catwalkloopjes doen. Het is allemaal moeilijk dan ik dacht.
'Nou, je hoort nog van ons of je in opdracht kan.' En ze wijst me de deur. Nu is het afwachten tot ik gebeld wordt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen