Foto bij [4] I love...you.

You stole my heart but I don't want it back
('cause it is meant to be this way, yes it is meant to be this way)
Oh dear I promise you
(I will never ever let you go, no I will never ever let you go)

Ik schaam me dood.
'Ja, een beetje.' stamel ik.
Jasper zet me recht en kijkt me aan. 'Gaat het?' Hij glimlacht, met zo'n sexy scheve glimlach. Ik krijg het er warm van.
'Ja, het gaat wel. Dankje, voor het vangen.' Ik kijk naar de grond
Hij lacht. 'Ik heb nog nooit een meisje zo letterlijk voor me zien vallen.'
Thijmen lacht ook. Sanne smelt geloof ik net niet.
'Ik ben Jasper.' Hij steekt zijn hand uit. Als ik zijn hand vastpak word ik bijna licht in mijn hoofd, wauw.
'Melissa.' Ik glimlach.
'Komen jullie uit de buurt? Ik zie jullie wel vaker hier in Utrecht.' Jasper lijkt oprecht geïnteresseerd.
'Ja, we zitten hier op school, maar we wonen in Houten.'
'Oh echt? Ik woon ook in Houten, en Thijmen hier ook.' Hij wijst naar Thijmen.
'Oh wat toevallig!' Laat ik maar doen alsof ik het niet weet, anders is het ook zo gênant.
Ondertussen kijk ik om me heen waar Sanne is gebleven, maar die lijkt te zijn verdwenen.
'Je vriendin is naar binnen gegaan. Ik denk dat ze wat drinken is gaan halen, ze was helemaal rood.' zegt Thijmen.
Ik zucht. Sanne verdwijnt soms zomaar. Ze lijkt soms wel onzichtbaar.
'Ik loop wel mee' zegt Jasper. 'Voor het geval je weer struikelt, dan kan ik je overeind helpen.'
Ik kijk naar de grond, kan deze dag nog gênanter? Minuten lang zoeken we Sanne, maar ze is nergens te vinden. Dan gaat mijn mobiel over. Sanne.
'Sanne, waar ben je?'
'Op de wc, ik durf niet naar Thijmen toe, ik weet niet wat ik moet zeggen.'
Ik lach. 'San, ik kom naar je toe.'
Jasper kijkt me vragend aan.
'Kan je een geheim bewaren?' giechel ik.
Jasper knikt.
'Sanne is helemaal gek op Thijmen, en nu durft ze niet naar buiten. Kan jij naar Thijmen gaan om te vragen of hij een beetje met haar wil praten? Dan haal ik Sanne.' Ik lach. Jasper lacht ook. Wauw, hij is zo leuk, en het voelt alsof ik hem al zo lang ken. Ik vind hem echt heel leuk.
Op de wc tref ik Sanne helemaal rood aan, met haar hakken in haar hand.
'Oh Melissa, ik schaam me zo.'
'Oh niet meer blozen, kom naar buiten, Thijmen wilt ook met jou praten' Ik glimlach van oor tot oor.
Ze kijkt op. 'Echt waar?'
Ik knik.
Ze is bijna sneller dan ik buiten en word gelijk weer rood als ze Thijmen ziet, ik giechel. Jasper grijnst naar me. Alle vlinders in mijn buik worden gelijk wakker en fladderen harder dan ze ooit gefladderd hebben.
Thijmen begint een gesprek met haar, en Jasper komt weer naar mij toe. Ik zie dat Sjoerd ondertussen hevig aan het zoenen is met een meisje. Zouden alle bandjongens zo omgaan met fans?
Ik knik met mijn hoofd naar Sjoerd en Jasper kijkt naar hem. Hij rolt met zijn ogen.
'Zo is Sjoerd altijd.' Hij schudt zijn hoofd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen